handdator

Visa fullständig version : Stoppa tofflorna NU!

Ballonggreven
2007-09-08, 11:37
Dra ditt strå till stacken för en vackrare värld;):
http://stoppatofflorna.nu/

Bonuslänk:
http://www.knapp.nu/
(Kul, men hur kan det löna sig?)

Peter S
2007-09-08, 12:42
Nåja, så länge det inte blir tvingande påbud att bära tofflorna så får de hållas. Och knapplänken funkade inte för mig... Tack iallafall för att du håller oss uppdaterade!

Ballonggreven
2007-09-08, 12:46
Nåja, så länge det inte blir tvingande påbud att bära tofflorna så får de hållas. Och knapplänken funkade inte för mig... Tack iallafall för att du håller oss uppdaterade!

VA!? Jag som trodde det var obligatoriskt! Man kan ju i alla fall tro det nr man ser sig omkring.;)

Peter S
2007-09-08, 13:51
Här i Stockholm har de inte alls slagit. Det kan gå flera dagar innan man ser dem. Har förresten inte sett några sen semestern på Gotland i somras när jag tänker efter...

Ballonggreven
2007-09-08, 13:55
Här i Stockholm har de inte alls slagit. Det kan gå flera dagar innan man ser dem. Har förresten inte sett några sen semestern på Gotland i somras när jag tänker efter...

Det tar alltid lite längre tid innan saker och ting slår i Stockholm.:D

Jung_Kee
2007-09-09, 19:13
Åh ja! De hemska tingestarna är väl på utdöende nu efter sommarens fluga, men de kan inte utrotas snabbt nog! Hemska att se på, äckliga att ha på sig och psykiskt störande i större mängd! *rysa*

Hellen
2007-09-09, 22:52
De är faktiskt jättesköna, men jättefula! Använder sådana både på jobbet och privat... Jag älskar dem, sen må andra hata men det är ju deras problem!!:D

Kolmårdstrollet
2007-09-10, 10:28
Tofflan får vara både modern och skön den är iallafall:eek:
Jag har inte hängarsle i byxorna heller:eek:

brodertuck
2007-09-10, 10:47
Foppatoffeln - det bästa sen skivat bröd!:rolleyes:

Peter S
2007-09-10, 13:43
Jag blev lite förvånad när jag gick in på tofflans hemsida och såg att de tillverkats i normala, diskreta färger också... Har det lastfartyget kapsejsat på vägen till Sverige?

Tingeling
2007-09-10, 18:42
Jag blev lite förvånad när jag gick in på tofflans hemsida och såg att de tillverkats i normala, diskreta färger också... Har det lastfartyget kapsejsat på vägen till Sverige?

:D:D:D

Färgerna är anledningen till att jag inte ens har provat en Foppasko......

LasseC
2007-09-10, 18:58
Mina är väl inte riktiga foppatofflor De är vita och utan hål men för övrigt lika.
Jättebra när man skall kuta ut med hunden, särskilt när det regnar och är lite kallt.
DG

Kecke
2007-09-10, 18:59
:D:D:D

Färgerna är anledningen till att jag inte ens har provat en Foppasko......

Om man nu kostar på så mycket pengar på en plastsko så vill man väl att den skall synas också. ;)

Tingeling
2007-09-10, 19:38
Hade jag sett några som inte var i de grälla neonfärgerna så kanske även jag hade inköpt ett par. Är allergisk mot neongrönt, neongult och neonrosa :eek:

Sladden
2007-09-10, 19:42
Jag tycker att alla PES:are skall köpa varsitt par i en udda färg. Då känner vi ju igen varandra ute i landet!
Egentligen borde nog ett par tofflor ingå vid registrering på forumet.

Kecke
2007-09-10, 19:46
Jag tycker att alla PES:are skall köpa varsitt par i en udda färg. Då känner vi ju igen varandra ute i landet!
Egentligen borde nog ett par tofflor ingå vid registrering på forumet.
Ja just det. Tofflor och blomsterknapp.
Skulle det inte passa utmärkt med neongrönt? :p

nisse 8
2007-09-10, 19:48
Min bror har ett par svarta med vita små döskallar:eek:

Liljerik
2007-09-10, 20:13
Sonen har guldfärgade, fruktansvärt plastiga och fula. Sambon säger att många på hennes jobb använder dessa som inneskor för att de ska vara sköna och lätta att tvätta.
Man har bett mig prova ett par :eek: jag vägrar!!!

Jag tänker inte ens tipsa er som vill ha sådana att de tydligen är ett par hundra billigare på finlandsbåtarn.