handdator

Visa fullständig version : Gratulerar På Födelsedagen A.F

Äjth
2007-08-08, 07:42
Grattis till medelåldern och en trevlig planhalva.!!:)

Kecke
2007-08-08, 07:46
Grattis
på din stora dag.
Hoppas vädret i Askersund är lika fint som här i Haninge och att du får många fina glaspresenter idag.
:)

Liljerik
2007-08-08, 08:48
Jag brukar inte vara med på era födelsedagstrådar eftersom jag tycker det är svårt med gränsdragningen. Vilka känner jag tillräckligt bra för att de ska få mitt grattis? Och så blir det pinsamt när någon fyller och inte får något grattis…..det kommer ju att hända eftersom vi ju blir fler o fler. Nää, jag väljer att inte gratta någon……men nu gör jag ett undantag, tänker att det kanske gör att A.F. stannar kvar på PES. Vi behövs allihopa om det ska bli ett bra forum, samlarna, handlarna, yrkesfolket, de erfarna, nybörjarna, de nyfikna och till och med de som sett så mycket att det står dem upp i halsen men ändå inte kan låta bli att kommentera dessa urtråkiga trådar.

Så GRATTIS A.F.!

Passar på att gratta alla er andra också nu när jag ändå är igång.
GRATTIS!

Tingeling
2007-08-08, 09:41
Även jag låter bli att gratulera om jag inte känner personen in natura men det gör jag den här gången!

GRATTIS!

Peter S
2007-08-08, 10:55
Ja, vi kanske ska göra om själva grattningen. Jag brukar hoppa på de flesta trådar om gratulationer, men har inte tänkt på att de kan uppfattas som orättvist. Kan man inte få till ett "automatiskt gratulationsmail" hem till vederbörande så kan vi andra bara tänka på personen lite tyst hemma...
Nu kom mina "regler" igen... ;)

Höll på att glömma: Grattis, AF!

Kolmårdstrollet
2007-08-08, 11:14
GRATTIS från Kolmården

Hektor
2007-08-08, 11:33
AF nu när du förmodligen uppnått en ännu mer aktningsvärd ålder är du värd en vänsterskruvad flaska fylld med en hel del chimära sanningar blandade i salig röra tillsammans med sådana i något mer "fast" tillstånd.
Det är du värd såsom varande Lill-flaskan i gänget.
Grattis från Mikroben i flaskgänget.

Vänsterskruvade är nu cementerat! Får ta denna charmerande klump här i stället eftersom den försvann i går.
AAh vi tar en potatis i stället det är roligare.

hose
2007-08-08, 18:48
Kan et tillykke nåes fra Danmark?
Mange gange tillykke med dagen.

nisse 8
2007-08-08, 21:25
Nisse är med och hurrar på ett hörn.
HURRA HURRA HURRA HURRA.

Gideon
2007-08-08, 21:43
Stor GRATULATION på Din dag, AF!

BlåbärsPutte
2007-08-08, 22:37
Efter att ha läst en del innan man vågade skriva dristar jag mig till ett Har den äran på födelsedagen. Hoppas ingen blir trampad på någon öm tå.

Björn L
2007-08-08, 22:57
Grattis A.F. ! Hoppas att allt är bra med dig ! Om du fixar dig en chaufför och tar dig till Borgviks bruk i slutet av augusti på glas träffen så skall jag bjuda på en ett par kalla pilsner i efterskott ! ;) Hälsningar Björn

Lars Kallin
2007-08-08, 23:25
Grattis!

Hoppas din dag har varit bra, och att du har många samlarrellaterade storheter framför dig. Man vet aldrig vad som kan dyka upp på loppisar och auktioner.

Jung_Kee
2007-08-09, 01:40
Ja, gratulerar AF! :)