handdator

Visa fullständig version : Krydstogt

hose
2007-07-26, 20:42
Jeg skal lige blære mig lidt har netop bestilt dette krydstogt den 4. november fra Rom til Rom. Glæder mig meget så skal konen og undertegnede igen spille low boat på dette skib.

Hektor
2007-07-26, 21:18
Spille vad betyder low boat? Hose du har väl personalrabatt eftersom böljan den blå ligger dig så varmt om hjärtat?
Vid vissa tillfällen har jag önskat att jag jobbade vid SJ så man kunde ta tåget till någon exotisk järnvägsknut.

hose
2007-07-27, 07:14
Ups - jeg retter til love

Jeg fik et godt tilbud - skal bo midt i skibet øverst oppe på Sibelius dæk, etagen med de private balkoner - så der vil vi sidde i (et forhåbentlig) mildt efterår og nyde at vi for en stund har forladt den danske vinter :D

Hektor
2007-07-27, 10:43
Nu är det på tiden att du ändrar ditt namn till Kapten Bölja. Rätt så passande eller hur? Jasså det är inte dax med turen ännu, då kan det dyka upp en stake innan färden.
Ingen plats i närheten av kölsvinet där en annan kunde kampera på färden (behöver ingen balkong)?
Det är klart att det hade varit kul med balkong intill kaptenen så man kunde sträcka sig över och skaka hand, men smakar det så kostar det och man får hålla sig på mattan.
Finns där ingen hytt där man väcks på morgonen av ett tjugotal lättklädda damer, .................................................. ........med balkong.

Hektor
2007-07-28, 17:43
Mitt tredje inlägg är det andra.