handdator

Visa fullständig version : Välkommentråd

Äjth
2005-10-26, 23:32
Välkommen Glasdykarn!!! :)

A.F
2005-10-26, 23:35
Samma ifrån mig!!!

Björn L
2005-10-26, 23:50
Kul att du har hittat hit "Dykarn" ! Här finns trevliga och kunniga samlare
i mängd, och jag är ganska säker på att du kommer att trivas...
Hälsn. Björn L

Janne R
2005-11-01, 00:29
Välkommen till oss Kolmårdstrollet :)

Ballonggreven
2005-11-01, 08:29
Då vill jag fylla i med ett "välkommen!" till Roland O.

stingus
2005-11-01, 13:43
Och vi andra då? Behöver inte vi känna oss välkommna? Vill ni verkligen att det ska vara så uppenbart att det "finns" en klubb för inbördes beundran här? Det räcker väl att ni inte bevärdigar er med att svara på nykomlingarnas inlägg om ni inte "känner" dom från AP. Jag har då inte alls kännt mig välkommen här, därför går jag tillbaka till AP och stannar där.

cjf
2005-11-01, 13:57
Och vi andra då? Behöver inte vi känna oss välkommna? Vill ni verkligen att det ska vara så uppenbart att det "finns" en klubb för inbördes beundran här? Det räcker väl att ni inte bevärdigar er med att svara på nykomlingarnas inlägg om ni inte "känner" dom från AP. Jag har då inte alls kännt mig välkommen här, därför går jag tillbaka till AP och stannar där.

Stingus, det är verkligen inte så du ska tolka det, och jag tycker uppriktigt att det vore synd om du lämnar oss. Jag kan inte tänka mig annat än att den enda anledningen till att dina frågor inte fått något svar ännu är att ingen av de som läst frågorna vet något om dina saker. Precis som på AP får man ibland ha tålamod.

/cjf (som för övrigt hälsade välkommen här (http://www.precisensan.com/antikforum/showthread.php?t=458)) ;)

766
2005-11-01, 15:21
Som vanligt får man vara sin egen lyckas smed och snida emedan varmet är järn. Jippi!!!!
Detta föranleder mig till att välkomstönska mig själv här. Tack så mycket
Mig själv, det var högst angenämt.
Vi får ta en gubbe, jag tror jag kör med flygande änglen utan huvud.

766
2005-11-01, 15:29
Ah jag älskar att svara på frågor, får kolla Stingus fråga den har kanske inte så antik anknytning men vad gör det, man har väl varit med förr och vant sig vid det mesta.
Stingus 766 rycker ut med stora sirenen påkopplad en riktig brandkårsutryckning. Nu måste jag uppsöka avträdet så haven tålamod Stingus.

Äjth
2005-11-02, 14:37
Hälsar vår senaste Medlem Julius Välkommen!!! :)

Äjth
2005-12-06, 12:40
Apollonia !!!!

766
2005-12-06, 15:04
Avträdet är avklarat och lätt som en fjäder få man med tyngd hälsa Appolonia välkommen i detta gänget för inbördes beundran, sistnämda taget från Stingus tankar men likväl.
Har lite svårt att med denna beundran men övar hela tiden på det.

cjf
2005-12-06, 17:54
Bra poäng. För att undvika att någon glöms bort i denna tråd så stängs den härmed, med en uppmaning till alla att hälsa nya medlemmar välkomna i samband med att dessa gör sitt första inlägg!