handdator

Visa fullständig version : Vill Haaaaa!!!

Ballonggreven
2007-01-10, 19:45
Nu vet jag vad tomten ska komma med till NÄSTA jul.
Fräckaste grejen jag sett någonsin!
http://www.apple.com/iphone/

Tyvärr inte i Sverige förrän fjärde kvartalet 07.:(

Äjth
2007-01-10, 20:10
Vill ha - men hinner aldrig använda! eller hur? :D

Lars Kallin
2007-01-10, 21:09
Självklart kommer det bli en sådan så fort de når sverige.

Allt man behöver i en maskin.
Bort med den snustorra qtek telefonen och in med den flashiga Iphone.

Peter S
2007-01-10, 21:09
Det har väl funnits surfmobiler länge nu? Dessutom lyckades någon bugg på äpplets sida krascha explorer när jag skulle kolla. Är det så man blir av med konkurrenter...?

Jag tycker i allmänhet att i-produkterna har låg magnetkraft. Men det kan väl bero på att jag är datatekniker...

Ballonggreven
2007-01-10, 21:16
Det har väl funnits surfmobiler länge nu? Dessutom lyckades någon bugg på äpplets sida krascha explorer när jag skulle kolla. Är det så man blir av med konkurrenter...?

Jag tycker i allmänhet att i-produkterna har låg magnetkraft. Men det kan väl bero på att jag är datatekniker...

"Explorer!? Datatekniker!!??"
Muuuuooooohahahahah! *sinister laughter*

Peter S
2007-01-10, 21:18
Ja, jag har inte orkat byta till eldräven efter att jag har bytt dator. Men en vacker dag... Jag har annat att göra på fritiden...

Glömde säga: Dessutom är inte Microsoft mitt operativ heller...

Ballonggreven
2007-01-10, 21:38
Ja, jag har inte orkat byta till eldräven efter att jag har bytt dator. Men en vacker dag... Jag har annat att göra på fritiden...
...

Tog 5 minuter för en som INTE är datatekniker.;)

Jung_Kee
2007-01-11, 00:25
Oh huh! En mackapär! :eek:

"...completely redefining what you can do on a mobile phone."