handdator

Visa fullständig version : Jobb i julhelgen?

Äjth
2008-12-23, 15:26
Är det ngn mer än jag som arbetar i julhelgen. Har lyckats pricka in uppesittarkvällen samt de tre följande dagarna!
Ska strax ge mig iväg. Kom igen alla helg-arbetare!!!

Hellen
2008-12-23, 20:41
Nä, här latar man sig framför tv:n, njuter av lugn och ro. Allt klart för morgondagen.
Har gjort mina pass idag och igår, ganska tufft (jobbar på en slags vårdinrättning) alla övriga liknande stängda på min ort så vi fick ta hand om alla som behövde hjälp. I morgon får någon annan ta över! Ha en skön jul ni som arbetar och även ni som inte arbetar!

Sladden
2008-12-23, 21:20
Arbete:eek::(:eek::rolleyes:

Äjth
2008-12-23, 22:20
Arbete:eek::(:eek::rolleyes:

Jo jo du har nog en välförtjänt vila nu fram till min födelsedag. Wosh! nu är jag hemma, sambon har pyntat och städat så fint, fick en corona med lime och nu skwimpa jag upp en Martini( nyfunnen gammal dryck som piggar upp en gammal tant)
Imorrn ska jag iväg igen så det är snart dags att gå och lägga sig igen. Ha det gott och sug på karamellen!!

E.B.
2008-12-23, 22:32
Inget jobb förrän 27:de. Ska då iväg utomlands på jobb, men tar med familjen så att de får lite sol på sig då jag själv får frysa på ett alltför väl airconditionerat kontor. I år blir det ett arabiskt nyår med jobb på nyårsafton och även trettonhelgen. Hoppas dock få någon dag ledigt så att man får hoppa i plurret.

Äjth
2008-12-23, 22:34
Inget jobb förrän 27:de. Ska då iväg utomlands på jobb, men tar med familjen så att de får lite sol på sig då jag själv får frysa på ett alltför väl airconditionerat kontor. I år blir det ett arabiskt nyår med jobb på nyårsafton och även trettonhelgen. Hoppas dock få någon dag ledigt så att man får hoppa i plurret.
Stackars er!! ;) är du konstruktör/arkitekt? du har varit en del därborta senaste året väl?

E.B.
2008-12-23, 22:38
Stackars er!! ;) är du konstruktör/arkitekt? du har varit en del därborta senaste året väl?

Nopp, IT-ekonom-utvecklare/Business Analyst av affärssystem............typ:confused::D

Äjth
2008-12-23, 22:41
Nopp, IT-ekonom-utvecklare/Business Analyst av affärssystem............typ:confused::D
ok, då har jag ingen aning om vad du gör :cool: