handdator

Visa fullständig version : Ett generellt GRATTIS!

Sladden
2008-10-24, 17:34
Detta handlar mest om mina egna tillkortakommanden.
PES:are är många och de fyller ofta år.
Skriva gratulationer missar jag ibland.
Vill på detta sätt gratulera Er alla på Er födelsedag, nuvarande och kommande.

Peter S
2008-10-24, 17:37
Får sälla mig till skaran evighetsgrattare. Gratulationstrådarna påminner lite om kyrkoåret... Samma händelser upprepas gång på gång på gång... Och långfredagen är lika trist varje år, trots att man vet att det bara är tre dar kvar till uppståndelsen.
Grattis för alltid!

Ulferic
2008-10-24, 18:04
Passar på att gratta mig själv och alla andra som fyller år det närmaste året. Meddelas endast på detta sätt.

Kecke
2008-10-24, 18:45
Jag får tacka så vädigt mycket för alla förskotts- och efterskottsgratulationer ;) och passar väl på att gratta alla andra på en gång.

Tingeling
2008-10-24, 19:49
Samma här, grattar alla och envar för alltid så blir ingen glömd. Ibland när man inte har varit ute på Pes på ett par dagar så kan det kännas lite kymigt att ha missat någon.

Obeslutsam
2008-10-25, 17:15
Det är många som fyller här, men vem får alla presenterna?:confused:

Raoul Karlsson
2008-10-25, 23:06
Grattis alla - oavsett antal inlägg.

Jag tycker så här - gratta om Ni vill, men på PM, så slipper de som INTE blir grattade känna sig utanför.

De som fyller, får ändå en hälsning av systemet när de loggar in - det fick jag, och det borde alla andra få också - om de loggar in samma dag som de fyller.

Bruce
2008-10-26, 10:17
Det är trevligt med gratulationer mellan medlemmar och det är inget vi på något sätt vill begränsa.
Dock är det nog som påpekats att de som inte blir ihågkomna kan känna sig lite utanför.

Förslaget att skicka gratulationer via PM är en mycket bra idé.

Alla som angett sina födelsedata får ett grattis-pm från administrationen.

Tråden avslutas härmed och låses.