handdator

Visa fullständig version : Godmorgon!

Sladden
2008-09-11, 06:50
En ny, härlig, dag i hösfuktens tecken möter mig då jag slår upp mina gråblå.
Natten har tydligen ägnats åt att komma fram till hur jag skall tackla dagens arbetsuppgifter. Allt är klart som korvspad:)!

harley
2008-09-11, 09:11
En ny, härlig, dag i hösfuktens tecken möter mig då jag slår upp mina gråblå.
Natten har tydligen ägnats åt att komma fram till hur jag skall tackla dagens arbetsuppgifter. Allt är klart som korvspad:)!

samma här, skall börja med frukost bara bestående av vita bönor och isterband,låt gaserna flöda:D

cjf
2008-09-11, 09:19
Ett par barnsliga inlägg raderade.

//cjf

Kolmårdstrollet
2008-09-11, 09:20
Godmorgon på er. Isterband och vita bönor till frukost:eek:
Ute är det gråväder och katten ligger inne och sover.
Nu blir det en sväng till svampskogen. Måste följa med som förkläde åt dom som inte vet åt vilket håll skogen ligger:rolleyes:.

Äjth
2008-09-11, 11:12
Godmorgon, fast sent. är ledig idag och fast den sena morgontimman är jag fortfarande inte utsövd. Solen kikar hastigt fram, kaffet ångar och jag unnade mig rostat bröd till.
Idag blir det matlagning, italienska köttbullar i tomatsås, en tidsödande sysselsättning med massor av ingredienser, rökt fläsk, basilika, rivet citronskal, lök av olika sorter, rostad paprika etc etc, det tar sin lilla stund och inte blir det ngn färdigbaserad tomatsås på konserver heller.
Min syster kommer imorgon och jag tänkte detta blir en bra middag att stiga av tåget till.
God Dag på er!!