handdator

Visa fullständig version : Chatter: Har ni också märkt….

TinaSand
2008-09-02, 23:05
….hur häpnadsväckande mycket som kan samlas i en vanlig kökslåda?? Jag menar – nog är det märkligt att det går att knöka ner femtielva slavar av olika slag och material, vispar, stekspadar, slickepottar, fler slevar, och en massa annat smått - (och mindre gott):eek:. Och trots det kunna stänga lådan – om än med viss möda och lirkande.

Jag har under ett par dagar förra veckan ägnat mig åt (synnerligen välbehövlig) storstädning av vinds- och källarförråd, bokhyllor, garderober, skåp – och kökslådor. Knappt hade lådan blivit tömd och urtorkad förrän den fylldes igen. Och inte gick att stänga…:D

viol
2008-09-02, 23:16
Made in Persien va?;)

TinaSand
2008-09-02, 23:23
Made in Persien va?;)

Ja - för många generationer sedan. Det är därför han är en riktig "PES:are" - mycket antika anor:D

TinaSand
2008-09-02, 23:33
Och du har så rätt, viol, de ÄR bra dammvippor:eek: och ivriga att hjälpa till :rolleyes:

viol
2008-09-02, 23:35
Well, väldigt tjusig kissemis! Väldigt stor. Han verkar även tycka att matte är trist när hon städar, blicken på katten säger: Noterar matte att jag ska bo i denna exclusiva, kungliga låda hädanefter, dina hushållsredskap kan du lägga i "min" låda inne på toa. Ungefär....Hihi, ja dom är roliga varelser! Vilka ideèr!

viol
2008-09-02, 23:37
Hahahaha! Ja det kan jag tro, men han verkar inte helt nöjd med sällskapet i skåpet! Vilken min!

Fireflites
2008-09-03, 00:18
levande dammvippor juh =) släpper du dom i närheten av dina kristall och porslinsföremål?
(älskar katter men blir tyvärr allergisk<<<<<<<9