handdator

Visa fullständig version : So you think you can dance..

Äjth
2008-08-26, 22:44
...ett underbart program för er som gillar dans. Såg nyss koreografen Mia Michaels lilla bagatell dansas av ett par, som gav mig ståpäls med sitt uppförande!! Fantastiskt. Kanal 5, passa på och se andra halvan av programmet, 7 par dansar, resultat imorgon kväll, men många tis, ons kvar att följa de talangfulla dansarna. Rekomenderas!!!

Tingeling
2008-08-27, 10:41
Har följt programmet ett par år och det är otroligt talangfulla dansare! Förra året var det ett par dansnummer som etsade sig fast och det var just av Mia Michaels. Att kunna förmedla ett känslotillstånd som hon gör är helt otroligt!

Äjth
2008-08-27, 17:56
Så rätt Tingeling! Tredje året jag följer det. Om någon undrar varför jag tycker så mycket om programmet måste jag nämna som första skäl: Jag blir så otroligt glad och varm och jag får skratta (domarna Nigel och Murphy) Jag njuter av underbar dans i de ögonblick när allting stämmer.
Det är ett positivt program med talanfulla människor som agerar med hjärtat!!
Ikväll blir det utröstning och dans för livet. JAG är bänkad förstås!!

Äjth
2008-09-03, 16:02
För er som inte har TV5 eller har sett programmet, lämnar jag en länk här (sätt på ljudet) som visar en fantastisk artist. Såhär roligt tillåter jag mig att ha på tisdagar o onsdagskvällar!! :D
YouTube - Amazing Pop Locker (Full length 07:05)

Äjth
2008-09-03, 16:15
Och här, en helt annan genre:
Suck!!
YouTube - Jessica & Will - Contemporary

Äjth
2008-09-03, 16:23
Åsså lite Bollywood. Tiller som saknar vissa tv-kanaler, gå in på Youtube och sök!! ni behöver inte sakna ngt!! :D
YouTube - Katee & Joshua - Bollywood

Kecke
2008-09-03, 16:25
För er som inte har TV5 eller har sett programmet, lämnar jag en länk här (sätt på ljudet) som visar en fantastisk artist. Såhär roligt tillåter jag mig att ha på tisdagar o onsdagskvällar!! :D
YouTube - Amazing Pop Locker (Full length 07:05) (http://www.youtube.com/watch?v=AdVHzPDk1NQ&feature=related)

Sk..bra. :D

Äjth
2008-09-03, 16:36
Ja visst är han Underbar!! tyvärr svek nerver och självförtroende honom, så han valde att hoppa av. Däremot fick han uppträda som ett mellannummer i en av
showerna i So You Think You Can Dance!!

viol
2008-09-03, 18:02
Så rätt Tingeling! Tredje året jag följer det. Om någon undrar varför jag tycker så mycket om programmet måste jag nämna som första skäl: Jag blir så otroligt glad och varm och jag får skratta (domarna Nigel och Murphy) Jag njuter av underbar dans i de ögonblick när allting stämmer.
Det är ett positivt program med talanfulla människor som agerar med hjärtat!!
Ikväll blir det utröstning och dans för livet. JAG är bänkad förstås!!

Jag håller fullständigt med! Helt otroligt att se på, man sitter och stirrar och det är så imponerande så man glömmer att andas! Japp, en tiopoängare när det gäller "känsloprogram"! :) Har ej femman nu så det är trist:(