handdator

Visa fullständig version : Bizan fyller år

Kecke
2008-08-21, 11:00
Ett
Jättegrattis från mej.
Hoppas du får en riktigt trevlig födelsedag.
:)

Samlartrollet
2008-08-21, 11:03
Grattis här med

Fireflites
2008-08-21, 15:00
grattis =)

brodertuck
2008-08-21, 16:12
Ett GRATTIS!! från Småland.

Obeslutsam
2008-08-21, 18:30
Så många gratulationer:)..passa på att önska dig något gratis;)

Ballonggreven
2008-08-21, 19:00
Hoppas att din dag har varit
Superduper!!!

alegni
2008-08-21, 20:36
Grattis på födelsedagen!

Kolmårdstrollet
2008-08-21, 21:59
GRATTIS från Kolmården.

Bizan
2008-08-22, 00:00
Tack, tack! *bugar och bockar* Fastän jag slutat fylla år har jag haft en superbra dag. Jag är alldeles slut och nickar till vid varannan rad. Därför återkommer jag imorgon med en berättelse om hur jag blev snopen... :D

nisse 8
2008-08-23, 22:48
Får jag grattulera fast det är väldigt sent påtänkt?

eje5666
2008-08-24, 19:46
Här kommer klantlisa å vill gratta dej med!!!Jag har inte vart inne på Pes i helgen så jag sett att du fyller men Grattis!!!:):D

Kecke
2008-08-25, 09:36
Tack, tack! *bugar och bockar* Fastän jag slutat fylla år har jag haft en superbra dag. Jag är alldeles slut och nickar till vid varannan rad. Därför återkommer jag imorgon med en berättelse om hur jag blev snopen... :D

"Imorgon" var i förrgår och jag väntar och väntar..............

Fireflites
2008-08-25, 09:58
samma här o nyfiken är man =)

Kecke
2013-02-17, 09:00

Har det äntligen blivit "imorgon". ;)

Jättevälkommen tillbaka.

Bizan
2013-02-17, 15:58
Har det äntligen blivit "imorgon". ;)

Hade totalt glömt den här tråden, och inte kommer jag ihåg vad som gjorde mig snopen heller... (eller... var det när jag fyllde 40? det var det! Ett litet överrasknngsparty med många fina presenter, t ex delar av servisen Stina.) Vad jag däremot faktiskt kommer ihåg är hur glad jag blev när jag upptäckte tråden. Så tack igen, och ja, det blev ett ganska långt hopp till "imorgon"! :o

Kim von Platen
2013-02-17, 21:03
Hallå Bizan,
Grattis, brukar försöka komma ihåg vännerna på PES med ett litet enfaldigt rim men när jag tittade på din profil berättar du att du är född i augusti och trodde att det hela handlade om bemärkelsedag för pånyttfödandet i Pesaniens fantastiska rike.

"Hör du något som spinner i natten
är det inte bortsprungna katten
inte en pratkvarn, en bortkommen en
Spinn, min kära, trots att timmen är sen
men att tala är silver och tiga är guld
tror jag inte, men för all skuld
Grattis för katten följ mitt råd:
starta genast nästa tråd.

Bizan
2013-02-17, 22:47
*skratt* Kim, den var jättebra! Och katten fick du med också... :D Ska skriva ut den och hänga på väggen. Visserligen är det inte min fysiska födelsedag än, men den förväntan jag känner varje gång jag går för att kolla läget på PES påminner i mycket om den man känner inför födelsedagar och julafton (i a f om man är lika barnslig som jag). Just nu skulle man kunna säga att jag fyller år flera gånger om dagen...

prylsnubben
2013-02-17, 23:08
Go´kväll Bizan:
Jag drar mig inte för att stjäla när jag tycker det passar ett gott syfte:cool:.

"Dagen är släckt,
mörkret har väckt
stjärnor och kattor och slinkor,
fyllda av skarn,
slödder och barn"
vakar Bizan vår pratkvarn.

Bizan
2013-02-17, 23:50
*flin* Ferlin, va? Känner mig hedrad över att ingå i ett sådant verk...

Men nu får ni ge er gubbar, jag fyller ju faktiskt inte år. Kecke lyfte den här tråden för att retas för att jag varit borta så länge. Spara era alster till dem som verkligen behöver dem, t ex riktiga födelsedagsbarn.

Härmed instiftar jag Pesianska vitterhetsakademin, vars uppgift det är att på ett klokt och lättsamt sätt framföra medlemmarnas samlade gratulationer till diverse jubilarer och andra som behöver/förtjänar att uppmärksammas. Medlemskap i akademin är frivilligt men jag utser Kim von Platen och prylsnubben till ständiga sekreterare båda två, ni får hålla reda på vem som äras bör...

Ett litet tips: Vi har massor med experter som behöver lite uppskattning. Många med mig är dåliga på att tacka eller gör det släntrianmässigt så jag kan förstå de experter som tycker deras vedermödor inte är så uppskattade som de borde vara...