handdator

Visa fullständig version : Nisse 8, var är tråden?

Liljerik
2008-07-29, 12:36
Ja, du Nisse 8 pratade i nån tråd om att du vurmade för likörserviser med svart fot :rolleyes:
Var är tråden där du visat dina svarta :confused:

nisse 8
2008-07-30, 19:45
Ja, du Nisse 8 pratade i nån tråd om att du vurmade för likörserviser med svart fot :rolleyes:
Var är tråden där du visat dina svarta :confused:

Har jag gjort det:confused:, på AP visade jag den men kommer inte ihåg om jag visade den här också.
Det måste vara ett tag sen och kanske åkte den med i Admins städyra för en tid sen, jag har den nedpackad och kan leta fram den i helgen.

Liljerik
2008-07-31, 16:13
Jag tror inte det ääär möjligt men blir ändå riktigt nyfiken på om din servis är lika snygg som min :D
Starta tråden du så får du se mina läckra glas o karffer också :)
Kan man inte kalla en sån tråd för t.ex servisglas med svarta inslag? Många fler kan ju då vara med och visa upp vad de har...och iaf jag skulle behöva hjälp med ursprunget.

Tingeling
2008-07-31, 18:53
Inte servisglas men med svart fot, är det ok Liljerik? Ska få kopior av priskuranter senare i höst gällande just den här typen av glas,är du snäll kanske jag delar med mig ;)

http://www.precisensan.com/antikforum/showthread.php?t=1391

Liljerik
2008-07-31, 21:31
Ja det blir bra, hör du det Nisse, med svart fot ska tråden heta :)

Det var som tusan Tingeling! Gröna med svart fot :p dom har jag inte sett förut, men du har sett mina gröna sköna :)

Har grillat nu och allt gick mycket bra, va go kyckling jag kan göra. Det blåste upp med kolsvarta moln precis när grillen var klar, så in med bord och allt i uthusets glasverandan. Riktigt mysigt med oss och tre "ungar" där i och åska o regn utanför. Lagom mätt och drucken nu :)