handdator

Visa fullständig version : Semesterdags...

Ballonggreven
2008-06-23, 22:07
...för undertecknad.
I morgon bitti går färden mot Öland. Borgholm blir basläger för utflykter på ön och avstickare till Glasriket. Tips på loppisar mottages tacksamt! Fortsätter vädret så här(blåst - regn - kallt) lär det bli mer utflykter än strandliv.

PES-besök blir sporadiska och beroende på eventuella öppna nätverk. Annars ses vi om 10 dar så där.

Ha det bra alla PESARE!

PAT
2008-06-24, 04:42
Trevlig semester!
Några veckor till sen e det min tur till semester ahh :rolleyes:

eje5666
2008-06-24, 08:56
Desamma önskar jag,Ballonggreven en trevlig semester!:DLimmared är väl ett Måste!! när de gäller glas att besöka. Där har jag bott i 13år en gång när de begav sig. Semester blir de för mej om några veckor! PS Finns ett Loppis i Limmared som är öppet varje Lördag i Rosenlund.:)

E.B.
2008-06-24, 14:49
Ska väl dra i gång semestern nästa vecka med lite arbete. Eller arbete och arbete, det är ju Noradagarna nästa vecka med antikmässor samt Storloppis. Som vanligt kommer jag och bonusgrabben kränga diverse under denna Storloppis på torsdagen. Alla är givetvis välkomna förbi!!

Det ska bli skönt med semester på hemmarink, är nu på jobb i Dubai några dagar, oj vad man saknar den normala svenska svala sommaren..............sist jag kollade på termometern stod den på 44,5:eek: Jag är inte byggd för denna hetta.

tallen
2008-06-24, 23:14
Nu blev man sugen på Nora-dagarna, jag var där förra året, men i år jobbar man fortfarande...suck...vädret var kasst då men jag fyndade friskt bland porslinet! :D Så om det är några som fyndar där nere, (ni vet ju att jag gillar Gefle-porslin ;) ) så är det bara att skicka lite snygga koppar och fat till mig :D

I år blir det annars en tripp med besök på "nya" loppisar och liknande, en tur till Trollhättan och Göteborg om några veckor, huvudsyftet är inte detta men man måste ju snika till sig lite tid att flanera omgivningen. Under tiden fram till dess får man roa sig i närområdet, kanske några turer lördag-söndag :)

söffe
2008-06-25, 15:39
Har börjat semestern med att titta på skogsavverkning på och runt min tomt! Skönt att se andra arbeta! Bilder från före resp efter. Annars ses vi kanske i Nora eller Kungsbacka?
Glad sommar!
Söffe

Äjth
2008-06-25, 17:31
Bor du i Pôrtet på bilden Söffe?

Ballonggreven
2008-06-26, 08:24
...
PES-besök blir sporadiska och beroende på eventuella öppna nätverk. Annars ses vi om 10 dar så där.

HAHA! Säger bara "mobilt bredband"!:D

harley
2008-06-26, 08:59
det får väl bli en liten sup oxå och bra musik det är aldrig fel och det är inte så väderberoende heller HA DE