Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Nya medlemmar

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Nya medlemmar

    Varför syns inte nya medlemmar i medlemsförteckningen?
    Måse dom skriva inlägg först?
    Det betyder att man inte kan skicka privat meddelande till någon som endast läser....eller????

  • #2
    Ja, så var det förut iaf, att man "finns inte" förrän man skrivit ett inlägg. Men PM borde väl gå att skicka genom att klicka på användarnamnet i en tråd?
    En annan observation jag gjort är att juniormedlemmar inte längre finns.

    Hm, får nog revidera det där med juniormedlemmar, men vissa har status medlem trots att de inte gjort 10 inlägg ( och det är VÄLDIGT viktigt!!)
    Last edited by brodertuck; 2007-09-10, 10:14.
    ¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

    Comment


    • #3
      Ursprungligen postat av brodertuck Visa inlägg
      Ja, så var det förut iaf, att man "finns inte" förrän man skrivit ett inlägg. Men PM borde väl gå att skicka genom att klicka på användarnamnet i en tråd?
      Vilket användarnamn och vilken tråd?

      Comment


      • #4
        Såg att det gick när medlemmen var inloggad och jag snabbt kunde klicka på nicket i "Närvarolistan".

        Comment


        • #5
          Det var trevligt att vara Junior ett tag trots mogen ålder Kollar man i medlemslistan så finns det fortfarande Juniormedlemmar, men det verkar som gränsen sänkts. Såg att jag stod som Medlem i mitt senaste inlägg och med noteringen 8 inlägg.

          Comment


          • #6
            Ursprungligen postat av Kecke Visa inlägg
            Vilket användarnamn och vilken tråd?
            Hupps, nu hade jag nog otur när jag tänkte!
            ¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

            Comment


            • #7
              Vi har rensat i användargrupperna för att minska förvirring och underlätta administrationen av forumet.

              Idag blir man Medlem direkt när man registrerar sig. Så länge man inte skrivit något inlägg syns man inte i medlemslistan. Vi tog bort "0-inläggarna" från listan efter en mindre diskussion för en tid sedan.

              Seniormedlem blir man efter 100 inlägg. Som senior får man bland annat posta omröstningar, anpassa sin användartitel samt spara fler PM.

              Alla användartitlar är nu uppdaterade.
              /Admin
              admin@precisensan.com

              Comment


              • #8
                Hej! Som ny här så skulle jag gärna vilja ställa en fråga och lägga in en bild, men det verkar vara omöjligt att skapa ett nytt inlägg utan att svara på någon annans tråd- eller???? Kan någon vänlig själ svara mig.
                /Inger
                Här finns våra prylar till salu:
                http://www.tradera.com/auktioner/Jojje 54

                Comment


                • #9
                  Hej Inger!
                  Om du går in under en rubrik som passar din fråga så hittar du under menyraden men ovanför alla frågetrådar en "knapp" till vänster med texten "ny tråd". Klicka på den så är saken biff!
                  /Admin
                  admin@precisensan.com

                  Comment


                  • #10
                    Hej Inger.
                    Kul att du hittat hit.
                    För att starta en ny tråd så går du in på det ämne du vill starta en ny tråd i ex. Glas. Gå sedan in under ex. servisglas.
                    Då ser du strax ovanför till vänster att det står ny tråd.
                    Klicka där och börja.

                    Comment


                    • #11
                      Bruce hann visst före här.

                      Comment


                      • #12
                        Tack, go vänner! Efter lite letande så hittade jag till slut. Har gjort ett inlägg ang Gunnar Nylund, titta gärna! Jag skulle vilja ha lite feedback på den GN-byttan jag fyndat. Jag lyckades tom att lägga in en bild :-))

                        ....finns på Keramik/Porslin - Rörstrand.....
                        Last edited by IngerW; 2007-10-11, 23:49.
                        Här finns våra prylar till salu:
                        http://www.tradera.com/auktioner/Jojje 54

                        Comment

                        Working...
                        X