Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

forum och underforum

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • forum och underforum

    I exempelvis forumet "keramik och porslin" (och de flesta andra) finns ett underforum som heter "keramik och porslin övrigt" men ändå finns möjligheten att skriva direkt under huvudrubriken. Varför? Nya medlemmar på forumet kan nog bli lätt frågande över var de ska lägga en fråga. Jag tycker det blir väldigt rörigt när frågor angående övrigt läggs på två ställen. Forumet "Glas" är inte delat på det sättet, där finns bara underforumen. Mitt förslag är att slå ihop dessa forum/underforum till ett underforum.
    Är du med på hur jag menar, Bruce?
    ¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

  • #2
    Detta är ett känt problem.
    Har inte noterat det stora antalet trådar som är "herrelösa" förrän ditt påpekande.
    Problemet härrör från begynnelsen av detta forum då hierarkin ursprungligen byggdes upp. Vi har försökt lösa det tidigare men inte lyckats. Jag ska tita på det igen och framförallt sortera in trådarna under respektive rubrik.
    /Admin
    admin@precisensan.com

    Comment


    • #3
      Går det inte att låta befintliga trådar under huvudrubriken ligga kvar och bara låsa för nya?
      ¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

      Comment


      • #4
        Alla kategorier med underrubriker är nu uppstädade och låsta. Inlägg kan nu endast göras i underrubrikerna.
        Kom gärna med förslag på kompletterande underrubriker.
        /Admin
        admin@precisensan.com

        Comment


        • #5
          Kanon! Snabbt jobbat och bra blev det tycker jag.
          ¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

          Comment

          Working...
          X