Sidan 1 av 9 1 2 3 4 ... SistaSista
Resultat 1 till 10 av 87

Ämne: Kul tidsfördriv

Kul tidsfördriv

Ett kul tidsfördriv, som jag sett användas på andra forum, och kanske man lär sig något om varandra...

Den fungerar så här...

^ säg någonting till personen ovanför dig (eller svara på dennes fråga)

< säg någonting om dig själv

v säg/fråga någonting till personen som kommer att skriva efter dig

Alltså blir det så här...

^ Verkar vara en kille som tycker om forum, kul lek förresten!

< Samlar på mynt.

v Hur fann du detta forum?

ok, berg, vilket läser du helst: Arn. J. Guillou eller
    Da Vincikoden av D. Brown.

Jag trivs inte i trånga utrymmen. Jag älskar frihet!

^ Svaret bir lite paradoxalt, har bara läst Guillois böcker, men finner dem rätt så förutsägbara och tråkiga med dess supermänniska till huvudsrollsinnehavare. Har inte läst Da vinci koden men skulle hellre vilja.

< Fick bara in 4 rätt på travet idag.

v Fisk eller kött till middag?

Citat Ursprungligen postat av berg
    ^ Svaret bir lite paradoxalt, har bara läst Guillois böcker, men finner dem rätt så förutsägbara och tråkiga med dess supermänniska till huvudsrollsinnehavare. Har inte läst Da vinci koden men skulle hellre vilja.

< Fick bara in 4 rätt på travet idag.

v Fisk eller kött till middag?
    ^ Kyckling

< Har fått en finne inne i örat idag. Väsrsta sorten. Gör ont när man skrattar.

v Hur ser din morgondag ut?
    "Att veta när man vet något och att veta när man inte vet något, det är kunskap."
    Konfucius

^ Upp 06:00 och iväg till arbetet, sista semesterdagen idag, varav kan förklara varför jag "klamrar" mig fast de sista timmarna...

< Var hos mina svärföräldrar idag på söndagsmiddag.

v Har du en DVD-spelare hemma?

Ja, men den är undanställd på vinden.
    Jag är tokig i glas f.n
    ^ Vad åt du?

^ Fisk och potatis med någon dill sås om jag minns rätt...

< Är försenad till arbetet just nu...

v smide eller keramik?

Medlem
    Reg.datum
    aug 2005
    ^ Smide tror jag

< Jag har ganska dålig kondis

v Expressen eller Aftonbladet?

/\ Aftonbladet, men helst inte. Köper kanske kvällstidning var 5:te år. Gillar däremot lokala BT och SVD på fredagar för korsordets skull, men läser helst inte själva tidningen före en ordentlig frukost. DN kan gå bra alla dagar men roligast i helgen, också nu för korsorden.
    > Trevlig ide detta Berg. Här håller vi på och förbereder min systers 50-års firande. Nu skall bara de sista dynorna sys till hennes nya orientaliskt inspirerade ute-rum. Får säga att loppisvana är en fördel vid projekt som dessa. Dels hittar man bra elefanter och en hel del material billigt.
    \/ Har haft funderingar på hur mycket användbara saker jag hittat på loppis. Såg idag ett fynd i form av en hushållsvåg på detta forum. Skulle vilja veta av er andra vilket ert bästa användbara loppisfynd är.

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •