Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Var finns avregistrering någonstans

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Var finns avregistrering någonstans

    Har tappat sugen nu får inga svar här så nu vill jag lämna detta . Det ger mig inget längere .

  • #2
    Tråkigt att du vill lämna PES. Tror nog att vi alla ibland kan känna att vi inte får någon respons på våra inlägg, vi är nog fortfarande för få som är aktiva på forumet för att det ska bli riktigt drag under galoscherna...... För mig själv så går det upp å ner hela tiden med lusten att göra inlägg. Kan du inte ta en paus i typ ett halvår och sedan prova om det inte dykit upp fler likasinnade?

    Om du ändå vill avregistrera dig så tror jag att du ska skriva ett PM till Bruce eller cjf så ordnar de saken.

    Comment


    • #3
      Jag tror du har rätt Liljerik.

      Jag är också väldigt ledsen att du vill lämna oss Cobe. Jag känner att du verkligen tillfört något till PES. Visat upp många intressanta saker och deltagit med dina kunskaper. Det är många av sådana som du det här forumet behöver.

      Själv har jag försökt att hålla band lite på mig själv i det här forumet. Jag kan lätt bli väl snackig annars. Bestämde mig från början för att säga något när jag väl hade något att komma med inom de områden jag kan något och inte spekulera för mycket (även om jag släppt lite av det på sista tiden). Samtidigt vore det förödande om alla tänkte som jag. Ibland behövs det spånande och diskussioner för att komma fram till vad saker och ting har för ursprung osv.

      Jag tar samtidigt Cobes inlägg som konstruktiv kritik. Kanske kommer jag att delta mer aktivt där jag har vissa idéer men inte är säker i fortsättningen. Om inget annat för att driva diskussionen vidare.

      Jag hoppas att du överväger ditt beslut Cobe och stannar hos oss på PES. Som sagt var, det här forumet behöver många sådana som du...

      Comment


      • #4
        Jag håller bara med! Så är det. Just nu upplever jag en "down-period" inga svar (fast det är inte ALLTID sant) Olust att svara o.s.v men vet att det ändrar sig, Livet är som en våg, som Hasse Alfredsson kunde ha sagt, Livet är liksom en våg, den kommer från ingenstans och skjuter högt och långt och man kan rida på den och blir glad och sedan planar den ut och försvinner
        Syn, intryck och kunskap ökar när man saktar ner ...

        Comment


        • #5
          Ursprungligen postat av Cobe Visa inlägg
          Har tappat sugen nu får inga svar här så nu vill jag lämna detta . Det ger mig inget längere .
          Skicka ett meddelande till undertecknad via mail eller PM så ordnar vi avregistrering.

          Annars är du välkommen att stanna kvar som medlem tills andan faller på igen. Väljer du att avregistreras är du givetvis välkommen tillbaka närsomhelst!
          /Admin
          admin@precisensan.com

          Comment


          • #6
            Hvad er ideen med at afregistrere? Jeg mener hvad er det du vil demonstrere ved at blive slettet som medlem?
            Noget må det være - der er intet medlemsgebyr. Så hvis du ikke føler for at skrive - så er det bare at undlade.
            Jeg selv skriver indimellem og til andre tider gør jeg ikke.

            Så måske det var en variant.

            Comment


            • #7
              Jag tycker också att man kan bara låta bli att skriva om man inte vill vara aktiv medlem. Att inte få svar gäller väl dem flesta ibland och ibland provar jag att lyfta frågan igen. Tycker väl iofs att man kan lägga till en liten kommentar typ "Den var fin / rolig / annorlunda men tyvärr kan jag inte svara på din fråga" för då känner man sig kanske inte lika nonchalerad som vid inga svar alls
              Mitt arbete är så hemligt att jag inte själv vet vad jag gör

              Comment


              • #8
                Helt rätt Saml...t
                Istället för att vända sig till ett forum kan man ju få svar på väldigt många frågor genom att söka, surfa, men hur roligt är det i längden?Inte för inte är vi flockdjur och behöver varandra!
                Syn, intryck och kunskap ökar när man saktar ner ...

                Comment


                • #9
                  Jag försöker att svara. Ibland får jag för mig att jag kanske lägger mig i grejor som jag kanske inte begriper. Men ibland är det så tyst att jag kan inte låta bli. Ni får säga till om jag blir för tjatig och påträngande
                  Lasse/DG

                  Comment


                  • #10
                    Ursprungligen postat av Äjth Visa inlägg
                    Helt rätt Saml...t
                    Istället för att vända sig till ett forum kan man ju få svar på väldigt många frågor genom att söka, surfa, men hur roligt är det i längden?Inte för inte är vi flockdjur och behöver varandra!
                    Jag tillbringade mycket tid i ett annat forum med helt annan inriktning iof under 8 års period. Med åren och med nya medlemmar så blir naturligtvis frågorna de samma och redan besvarade åtskilliga gånger. Detta kan dock inte nya medlemmar veta och det är då inte så roligt att få till svar "Titta i den eller den listan" istället för att åter skriva in svaret. I många fall var även där frågor som "ingen" visste svaret men ett litet "vet inte men fin var den" värmer trots mer än inga svar alls.

                    Tyckte också att den slut blev ett forum för inbördes beundran samt att hela forumet nu är omgjort och obeskrivlit rörigt varför jag inte heller är aktiv där för tillfället.

                    Ursprungligen postat av LasseC Visa inlägg
                    Jag försöker att svara. Ibland får jag för mig att jag kanske lägger mig i grejor som jag kanske inte begriper. Men ibland är det så tyst att jag kan inte låta bli. Ni får säga till om jag blir för tjatig och påträngande
                    Lasse/DG
                    Lasse det är bättre att svamla och spekulera i sådant man inte inte begriper sig på än att inte få några svar eller kommentarer alls
                    Mitt arbete är så hemligt att jag inte själv vet vad jag gör

                    Comment


                    • #11
                      Själv kan jag bara bidra med konkreta svar i enstaka trådar, men försöker att kommentera eller ställa nya frågor så fler kan hjälpa till. Ibland blir man dock bemött med ett "det var ju ingen hjälp" när man skrivit att man inte vet. Så vis av skadan biter man ibland ihop fler gånger än nödvändigt. Ibland håller man också tyst för att inte "kladda ner" trådarna.

                      Comment


                      • #12
                        Peter, jag tycker det verkar som om du besitter väldigt mycket kunskap på olika områden, så att kladda ner en tråd tror jag inte du lyckas med. Jag syftar på andra forum där svaren kan bli "ser hemmagjord ut" men att svara att man inte vet tror jag uppskattas mer än total tystnad.
                        Mitt arbete är så hemligt att jag inte själv vet vad jag gör

                        Comment


                        • #13
                          Själv tror jag att jag bidrar med fler frågor än svar. Kan väl en del här och där men är väl mer bred än djup. Nyfiken är man ju också så det blir en del köp på chans och känsla. Tystnaden infinner sig när man inte kan föra en tråd framåt eller när man för osäker.

                          Comment


                          • #14
                            Jag tycker att jag bara ställer frågor, ngt enstaka svar då och då, men jag är gärna med o babblar, spånar där frågeställningen är sådan.
                            Syn, intryck och kunskap ökar när man saktar ner ...

                            Comment


                            • #15
                              Jag gillar att svara eller rättare sakt jag gillar att leta efter svar för det är då jag stöter på mer intressant information.

                              Ibland frågar jag med men alldeles för sällan.

                              Och ibland bara fluktar jag lite för jag antagligen inte har tid att varken svara eller fråga.
                              Tosig i Vaser - [MP Antik & Design]

                              Comment

                              Working...
                              X