Warning: Undefined array key "birthday_search" in phar://.../vb/vb.phar/api/user.php on line 1 Warning: Undefined array key "joindate" in phar://.../vb/vb.phar/api/user.php on line 1 Warning: Undefined array key "posts" in phar://.../vb/vb.phar/api/user.php on line 1 Warning: Undefined array key "posts" in phar://.../vb/vb.phar/api/user.php on line 1 Warning: Undefined array key "userid" in phar://.../vb/vb.phar/api/user.php on line 1 Warning: Undefined array key "userid" in phar://.../vb/vb.phar/api/user.php on line 1 Warning: Undefined array key "privacy_options" in phar://.../vb/vb.phar/api/user.php on line 1 Warning: Undefined array key "userid" in phar://.../vb/vb.phar/library/user.php on line 2 Warning: Undefined array key "userid" in phar://.../vb/vb.phar/library/user.php on line 2 Warning: Undefined array key "lastactivity" in phar://.../vb/vb.phar/library/user.php on line 2 Warning: Trying to access array offset on value of type bool in .../vb5/route/profile.php on line 74 Tilbringare - precis en sån (PES) - antik- & samlarforum

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Tilbringare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Tilbringare

    Blev oerhört förtjust i denna idag, ser den ut som något särskilt eller ska jag bara vara nöjd att jag har en tilltalande tillbringare som isen stannar i? (Denna är bara delvis lik den som diskuterades på att annat ställe nyligen) sådär 14 hög och 15 bred mitt på handtaget borträknat
    Bifogade filer
    Last edited by Gäst; 2005-08-15, 12:40.

  • #2
    Och en detalj, sånt här är jag svag för....
    Bifogade filer

    Comment

    Working...
    X