Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Allra mest Retro...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Allra mest Retro...

    Klicka här för en riktigt bra sida med inspiration, bilder och prylar från de flesta av 1900-talets decennier. Riktigt bra.
    "Att veta när man vet något och att veta när man inte vet något, det är kunskap."
    Konfucius

  • #2
    kommer inte in.....säkerhetsinställningar.... fientliga script...

    har du ett namn på (länk till) nästföljande sida efter det med en logga i mitten?

    Comment


    • #3
      Ursprungligen postat av Ada Lovelace
      kommer inte in.....säkerhetsinställningar.... fientliga script...

      har du ett namn på (länk till) nästföljande sida efter det med en logga i mitten?
      Såhär...http://www.bitlounge.net/retrolounge/advertising.htm ...typ
      "Att veta när man vet något och att veta när man inte vet något, det är kunskap."
      Konfucius

      Comment


      • #4
        Jätteläcker. Tack för tipset! Den blev genast ett bokmärke!

        Comment


        • #5
          Varning för fulslag!!!
          Klicka här !
          "Att veta när man vet något och att veta när man inte vet något, det är kunskap."
          Konfucius

          Comment


          • #6
            Ursprungligen postat av Ballonggreven
            Varning för fulslag!!!
            Klicka här !
            Gardin- och soffmönstret på tredje bilden är inte helt olikt bakgrunden på en hemsida som jag känner till. Jag har för mig att den drivs bl.a. av nån adlig aviatör...

            Comment


            • #7
              Ursprungligen postat av cjf
              Gardin- och soffmönstret på tredje bilden är inte helt olikt bakgrunden på en hemsida som jag känner till. Jag har för mig att den drivs bl.a. av nån adlig aviatör...
              Mönstret är väl OK. Men jag skulle ju inte sy upp en kostym för att matcha hemsidan.
              "Att veta när man vet något och att veta när man inte vet något, det är kunskap."
              Konfucius

              Comment

              Working...
              X