Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Alla har rätt till en blogg!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Sorry. Det är nog vad man brukar beteckna ”en yrkesskada”. Vet med mig att jag ibland är onödigt utförlig. Försöker förändra det.

    Comment


    • #17
      Tina jag blev lite nyfiken vad har du för yrke ? jag tyckte texten var lätt att förstå

      Comment


      • #18
        Fotboll, nedbrytande för moralen? Jo, tjena,

        Comment


        • #19
          Ursprungligen postat av E.B. Visa inlägg
          Fotboll, nedbrytande för moralen? Jo, tjena,
          Så ser jag på det iallafall. Ser inte längre några fördelar alls med det när enskilda spelare uppnår stjärnstatus, kommersialism och elitism sprider sig ner på knattenivå eller när matcher får avbrytas pga publiken inte kan hålla sig på plats.

          Comment


          • #20
            Glöm inte bort bloggfunktionen här på forumet:

            (länk hittas också i menyn)
            Använd den för era funderingar, loppisrapporter, väderobservationer eller allmäna kåserier.
            /Admin
            admin@precisensan.com

            Comment


            • #21
              TinaSand har kommit igång med sitt bloggande igen!
              Läsvärt:
              "Att veta när man vet något och att veta när man inte vet något, det är kunskap."
              Konfucius

              Comment


              • #22
                ..men har undrat lite över bloggöversikten. Svårt att se vilket inlägg som är gjort senast. Upptäckte idag att "kommentar" inte registreras som inlägg och därför inte hamnar under senaste inlägg. Lite rörigt tycker jag.
                Syn, intryck och kunskap ökar när man saktar ner ...

                Comment


                • #23
                  Har aldrig bloggat i hela mitt liv. Vad är egentligen syftet? Är det samma sak som att chatta? Jag är nog dum i huvudet men är meningen med att blogga att skriva typ dagbok??
                  Mitt arbete är så hemligt att jag inte själv vet vad jag gör

                  Comment


                  • #24
                    Jag önskar mig en egen blogg, men jag får det aldrig att fungera!!!

                    Comment


                    • #25
                      För mig har det inte varit några problem.

                      Gör så här gå in på "Bloggar" i menyraden nästan längst upp på sidan eller följ den här länken:


                      Nu är du du bland bloggarna. I vänsterkolumnen finns en ruta med rubriken "Alternativ" med följande underrubriker:
                      Min blogg - här kan du se dina egna inlägg.
                      Posta i Min blogg - klicka här när du vill skriva ett blogginlägg
                      Slumpa fram en blogg - onödig funktion om ni frågar mig
                      Bloggkontrollpanel - här kan du göra olika inställningar för din blogg.

                      Lycka till!
                      "Att veta när man vet något och att veta när man inte vet något, det är kunskap."
                      Konfucius

                      Comment


                      • #26
                        Nej då, dina alternativ fungerar visst inte;.

                        Comment


                        • #27
                          Vad händer när du försöker? Kan du beskriva vad du gör så kanske jag kan hjälpa dig.

                          Har förresten gjort ett nytt matnyttigt blogginlägg idag. Kolla gärna:
                          "Att veta när man vet något och att veta när man inte vet något, det är kunskap."
                          Konfucius

                          Comment

                          Working...
                          X