Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Kritik på Precis en sån

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Kritik på Precis en sån

    Med anledning av den kritik mot moderatorerna och forumet i allmänhet på diverse trådar där den inte hör hemma så startar jag denna tråden.

    Här får ni gärna komma med både positiv och negativ kritik till forumet Precis en sån.

    Skriv vad ni tycker är bra eller vad ni tycker är dåligt och ge förslag/önskemål på förbättringar med en motivering till varför!

    Hjälp oss att skapa det bästa antikforumet som går att få!

  • #2
    Det är redan det bästa forumet. Avundsjuka är en typisk svensk sjukdom, och mot den finns nog inget vaccin, tyvärr.

    Moderatorer och medlemmar - Ni alla här på forumet gör ett fanatstiskt jobb. Fortsätt med det. Och hör sen.
    knappast meningslöst.

    Comment


    • #3
      Ursprungligen postat av Raoul Karlsson
      Det är redan det bästa forumet. Avundsjuka är en typisk svensk sjukdom, och mot den finns nog inget vaccin, tyvärr.

      Moderatorer och medlemmar - Ni alla här på forumet gör ett fanatstiskt jobb. Fortsätt med det. Och hör sen.
      Nej, det finns troligen inget botemedel mot avundsjukan tyvärr.

      Men vem vet, kanske kan det hjälpa vissa att stå på händerna ett halvdygn så den felaktiga programmeringen rinner ut genom öronen? Nej, inte ens det hjälper nog, då finns det bara en väg att gå. Och det är att inte låta avundsjuka, och ännu värre, avundsamma personer få möjligheter att "ha roooligt" på detta forum.
      --I de blindas rike är den enögde kung.--

      Comment


      • #4
        En sak jag saknar med det här forumet (eller så är det så att jag bara inte hittar här) är en länksamling. Som det är nu tipsar folk om bra sidor i alla möjliga trådar och det skulle bli lite mer lättöverskådligt med alla länkar på ett ställe. En önskan som sagt.

        Mycket bra med beslutet att moderator/admin förklarar att det raderats inlägg när så gjorts. Annars kan diskusionerna se lustiga ut och "halta".

        Sen är jag förundrad över hur många som engagerar sig i att spy galla över olika antikforum. Roligast är när folk ska "rädda en" från det här forumet. Gillar man det här stället så är man här, gillar man det andra så är man där. Gillar man båda så är man på båda. Vad är svårigheten?

        "Privata meddelanden" är väldigt smidigt. Men: Det vore synd om de intressantaste diskussionerna hamnade där och inte i forumet.

        Till sist: Tack för att man få vara med och leka!
        Så är det.

        Comment


        • #5
          Positiv kritik kan jag lämna drösvis! Har varit borta en del och inte följt diskussionerna. Resumé över det inträffade få gärna skickas i meddelandeform till mig. Jag gillar tanken med inloggning, men det är väl ingen nyhet. Har den inloggningsfria perioden genererat några nya rubriker eller medlemmar?

          Comment


          • #6
            Ja det kan man undra, men sannolikt har du satt fingret på varför man kört den här kampanjen.
            --I de blindas rike är den enögde kung.--

            Comment


            • #7
              Ursprungligen postat av Annna
              En sak jag saknar med det här forumet (eller så är det så att jag bara inte hittar här) är en länksamling. Som det är nu tipsar folk om bra sidor i alla möjliga trådar och det skulle bli lite mer lättöverskådligt med alla länkar på ett ställe. En önskan som sagt.
              Tack för dina synpunkter.
              Vi har funderat av och till på en länksamling men har ingen bra och praktisk lösning. Vi tar tacksamt emot försla och idéer på hur förslaget skulle kunna genomföras.

              Ursprungligen postat av Annna
              Mycket bra med beslutet att moderator/admin förklarar att det raderats inlägg när så gjorts. Annars kan diskusionerna se lustiga ut och "halta".
              Vi diskuterar ständigt hur modereringen och arbetet med forumet kan förbättras. Vi är givetvis mottagliga för både poitiv och negativ kritik i dessa frågor.

              Ursprungligen postat av Annna
              Sen är jag förundrad över hur många som engagerar sig i att spy galla över olika antikforum. Roligast är när folk ska "rädda en" från det här forumet. Gillar man det här stället så är man här, gillar man det andra så är man där. Gillar man båda så är man på båda. Vad är svårigheten?
              Vi ser det som något positivt att det finns flera forum där frågor kring gamla saker kan diskuteras. Givetvis kan inte ett forum erbjuda allt och genom att delta i olika verksamheter lär man sig mer och har också mer att dela med sig av.

              Ursprungligen postat av Annna
              "Privata meddelanden" är väldigt smidigt. Men: Det vore synd om de intressantaste diskussionerna hamnade där och inte i forumet.
              PM är en jättebra funktion. Den stora fördelen är att man kan ta sina privata diskussioner där och på ett enkelt sätt kan ta kontakt med andra medlemmar.

              Ursprungligen postat av Annna
              Till sist: Tack för att man få vara med och leka!
              Tack själv för att du vill vara med!

              /Admin
              /Admin
              admin@precisensan.com

              Comment


              • #8
                Ursprungligen postat av Peter S
                Positiv kritik kan jag lämna drösvis! Har varit borta en del och inte följt diskussionerna. Resumé över det inträffade få gärna skickas i meddelandeform till mig. Jag gillar tanken med inloggning, men det är väl ingen nyhet. Har den inloggningsfria perioden genererat några nya rubriker eller medlemmar?
                Vi har prövat "öppet forum" några gånger. Det har visat sig att det inte ger det resultat man kanske skulle vänta sig.
                Senaste gången nu i helgen saboterades också försöket av någon som enbart skrev trista kommentarer och hoppade på medlemmar.

                Vi tror att forumet kommer att växa även om man måste logga in och kommer inte att pröva på "Öppet forum" igen under överskådlig framtid.

                /Admin
                /Admin
                admin@precisensan.com

                Comment

                Working...
                X