E.B jag har från början alltid tyckt att personen i mitten på din avatar ser ut som Björn Borg!! Tyvärr!
E.B jag har från början alltid tyckt att personen i mitten på din avatar ser ut som Björn Borg!! Tyvärr!
Björn Borg?? Dags att finetuna skärmen Äjth!!! Appråpå "the year of the treble", hoppas Ole-Gunnar lyckas nu i sin tränarkarriär när han var tvungen att lägga skorna på hyllan. Jag har hört att folk nere i München fortfarande vaknar upp skrikandes om nätterna och undrar vad som hände![]()
Typiskt sportfånar: att förutsätta att alla förstår vad som menas och är uppdaterade på historiken. Till er alla vill jag säga att det INTE är allmänt känt vem Ole-Gunnar är, vad han gör i München och vad "year of the treble" betyder. I min värld är treble den andra ratten på stereon...
Och egentligen tror jag inte att det blir bättre om du föklarar heller...
Ytterligare ett bevis på att jag faktiskt hittat rätt ansiktsuttryck på min egen avatar!![]()
Men visst fick det dig att fundera lite Peter S, det är inte helt onyttigt det heller. Vi är alla intresserade av diverse olika saker och fotboll ligger mig väldigt varmt om hjärtat och det finns väl en och annan här som håller med. Nu utspelades dramat inte i München utan i Barcelona på Camp Nou och året var 99
Puffar upp den här lite. Många nya här och en del gamla som bytt avatar.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
Jag har sällat mig till de som börjat byta avatar.
Den här för att markera mitt teknik/radiointresse. Det är en trafikmottagare
R1155 som hittade till Sverige som surplus efter andra världskriget Tyvärr är det här inte min egen. Är det nån som har nån som ligger och skräpar så kan Ni höra av Er. Det var en pejlmottagare vill jag minnas.
DG
Någon som har en aning om vad min avatar föreställer..?
Jamen det är ju självklart! Nu har jag inte helt klart för mig vilken modell och vilket år. Men jag skulle tro den är svensk? Åtminstone vad gäller stilen och kvalitén på fotot...
Oh nej! Svensk är den inte! En ledtråd, det som sticker ut nedtill är en "Kraftstrahlkanon"..
Mer info i morgon, nu måste jag sova!
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)