Nåt sånt kan man ju inte missa...
/cjf, som tyvärr inte sett dem sen Violator-turnén i Globen 1990...
Nåt sånt kan man ju inte missa...
/cjf, som tyvärr inte sett dem sen Violator-turnén i Globen 1990...
Man kanske skulle byta så man blir gladare. Fast å andra sidan får man inte vara för glad, måste försöka vara lagom.
Ni kan vara lyckliga ni som inte har några problem att vara sådär utslätade.
Vissa har väl en viss press på sig eller har jag fel?
Han var alltid lagom i pistillen.
Tja, min föreställer ju mig, och om det beror på att jag är egocentrerad eller ej låter jag vara osagt....Linoleumsnitt efter ett foto.
Och min föreställer mig för fem år sen när vi var till Bulgarien.
Demian heter konstnären.
Tyckte det var dags med byte. Varför det blev just denna vet i f-n. Har bestämt mig för att köra med månadsavatarer. D.v.s. byte kommer att ske varje månadskifte framöver.
Det var en god ide detta med månadsbyte U... det kanske man skulle utnyttja i framtiden om det nu blir en sådan. För min del kanske jag skulle dyka in på djupet i min bild, får se hur långt man kan "sträcka" sig.
Är det fortfarande Kinesgubben, Hektor? Tyckte jag kände igen rundningen...
Jag har för närvarande en iller av det enda skälet att den bilden blev så bra.
Skulle egentligen ha en skata. (Har en bild någonstans men har inte hittat den och inte heller lyckats få någon ny bra bild). Det skulle passa bäst på mej i flera avseenden.![]()
Senast redigerat av Kecke den 2008-05-19 klockan 21:41.
Peter du blandar ihop begreppen något, ok att det är runda former men någon kinagubbe tror jag inte det är.
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)