Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

"Markera forum som lästa"

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • "Markera forum som lästa"

    Tidigare när jag besökt PES så har de olika kategorierna blivit avmarkerade allteftersom jag läser inläggen under respektive rubrik. När jag läst allt jag varit intresserad av så har jag loggat in och klickat på länken längst ner ”Markera forum som lästa”, detta har gjort att kategorierna blivit markerade som lästa även när jag inte är inloggad.
    Tycker att detta sätt fungerat bra för mig för att snabbt kunna se om det finns nya inlägg. Tyvärr så verkar det inte fungera längre, efter ett klick på länken och utloggning så lyser alla kategorier fortfarande som om jag inte läst dem.
    Vet att ni ofta pekar på att man kan göra si och så istället, t.ex. att klicka på någon länk typ ” senaste inläggen”, men jag tycker ju att mitt sätt varit bra och skulle vilja kunna fortsätta läsa forumet på detta sätt.
    Är det något fel på länken ”Markera forum som lästa” ?

  • #2
    Nu fungerar det igen, vet inte om PES gjort något eller om det rättade till sig själv Spelar ingen roll, jag är glad att det funkar nu

    Comment


    • #3
      Nää, det fungerade bara just då....
      Hur är det tänkt länken "Markera alla forum som lästa" ska fungera?
      Om jag är inloggad och trycker på länken så avmarkeras alla forum men när jag loggar ut så är de orangefärgade igen, alltså som olästa.
      Om jag trycker på länken när jag inte är inloggad så händer ingenting....ska det va så?
      Tidigare har det funkat som i första fallet men det har även efter utloggning varit lästa.

      Jag vet inte om att jag ändrat någon inställning i min datamaskin så jag inbillar mig att forumet ändrats.

      Comment

      Working...
      X