Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Länksida

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Några medlemmar har varit extra flitiga och lagt ut en hel drös matnyttiga länkar(tack särskilt Maria och PAT). Nu är vi uppe i över 150 st.
    Gå in och kolla och lägg till dina favoritlänkar:
    /Admin
    admin@precisensan.com

    Comment


    • #32
      Är det bara jag som inte fattat hur man hittar till länksidan utan att använda en av Bruses länkar i den här tråden?
      Jag har letat o letat men ej funnit

      Comment


      • #33
        Du är nog inte ensam.
        Tydliga länkar kommer i och med att modulspalten läggs in. Troligtvis sker detta i början av veckan.
        /Admin
        admin@precisensan.com

        Comment


        • #34
          Ursprungligen postat av Liljerik Visa inlägg
          Är det bara jag som inte fattat hur man hittar till länksidan utan att använda en av Bruses länkar i den här tråden?
          Jag har letat o letat men ej funnit
          Jag ville inte ta upp detta då jag trodde att det bara var jag som inte hittade dessa länkar
          --eller hur det nu va.

          Comment


          • #35
            Jag fattar ingenting! länkar hit o dit, förändringar av forumet. Det verkar helrörigt, så jag drar mig tillbaka och kör som jag brukar!
            Det är jag som uppfyllt hela procent-kvoten av att inte ha fattat något.
            Är jag ensam om detta?
            Syn, intryck och kunskap ökar när man saktar ner ...

            Comment


            • #36
              Ursprungligen postat av Äjth Visa inlägg
              Jag fattar ingenting! länkar hit o dit, förändringar av forumet. Det verkar helrörigt, så jag drar mig tillbaka och kör som jag brukar!
              Det är jag som uppfyllt hela procent-kvoten av att inte ha fattat något.
              Är jag ensam om detta?
              Inte då, jag fattar inte ett jota, så ensam är du inte
              --eller hur det nu va.

              Comment


              • #37
                Ursprungligen postat av Äjth Visa inlägg
                Jag fattar ingenting! länkar hit o dit, förändringar av forumet. Det verkar helrörigt, så jag drar mig tillbaka och kör som jag brukar!
                Det är jag som uppfyllt hela procent-kvoten av att inte ha fattat något.
                Är jag ensam om detta?
                Samma här Äjth!
                Väntar tills det hela är klart, får se om man fattar något då.
                Hirvi
                SVERIGE är en del av Dagsnäs Hornborgasjön! hemsida http://www.faglaviksglas.se/

                Comment


                • #38
                  Hej retro!
                  Jag flyttade ditt inlägg hit till denna tråd som behandlar länksidan.

                  Ursprungligen postat av retro
                  Jag kom efter många om och men in att titta på länkarkivet och har tre frågor:
                  1. Står det information någonstans att man måste skriva ett inlägg i forumet, för att komma in? (missade jag något?)
                  Länksidan är helt ny och ännu inte helt integrerad i forumet.
                  De första som fick tillgång till sidan var seniormedlemmarna(100 inlägg) för att ge feedback och testa funktionerna. Därefter har vi öppnat upp sidan för medlemmar(10 inlägg) och juniormedlemmar(1 inlägg).
                  Huruvida sidan ska vara helt öppen är inte helt klart. Troligtvis kommer även newbies (0 inlägg) att ha tillgång till den och gäster kunna se länkarna men inte följa dem.
                  Ovanstående som en förklaring till den lite otydliga informationen.

                  Ursprungligen postat av retro
                  2. Var i forumet finns en länk till länkarkivet? (bortsett i vissa inlägg)
                  Länk till sidan finns ännu bara i denna tråd,
                  Tydliga länkar kommer i och med att modulspalten läggs in. Troligtvis sker detta i början av veckan.

                  Ursprungligen postat av retro
                  2.Jag kollade efter andra antikfora, men ingen hade visst lagt in något, vilken kategori ska det ligga under om man matar in ovannämnda t ex? (trevligt med den öppna hållningen gentemot "konkurrensen")

                  Jag tycker inte detta är frågor för PM, svaren kan ha allmänintresse
                  Det finns ingen kategori för andra antikfora. Ämnesspecifika forum (ex glasforum) kan läggas in under respektive ämne.
                  En idé är att ha en kategori "Allmänt".

                  På internet konkurrerar man inte, man kompletterar. Hela idén med nätet är en öppenhet och att kunna söka kunskap och information var den än må finnas.

                  (Innan någon kommenterar "varför krävs registrering för att få tillgång till länkarna i denna atmosfär av öppenhet": vi vill givetvis att gäster ska bli medlemmar hos oss. Att bli medlem är enkelt, gratis och hindrar inte att bli medlem någon annanstans).
                  Last edited by Bruce; 2007-08-26, 11:38.
                  /Admin
                  admin@precisensan.com

                  Comment


                  • #39
                    Ursprungligen postat av Bruce Visa inlägg
                    En idé är att ha en kategori "Allmänt".
                    Jag tror det hade varit en god idé, jag hade ett par länkar (främst till museum & arkiv) som jag inte riktigt visste var jag skulle lägga. "Övrigt & kuriosa" kändes inte helt rätt för ett designmuseum...

                    Comment


                    • #40
                      Fixat.
                      /Admin
                      admin@precisensan.com

                      Comment

                      Working...
                      X