den 4 augsist, saägs vara en bra marknad! vilka från PES åker tid? till Askersund?
Jag avstod ett 50-årsbröllp för att åka dit Vem mera är på väg dit?
den 4 augsist, saägs vara en bra marknad! vilka från PES åker tid? till Askersund?
Jag avstod ett 50-årsbröllp för att åka dit Vem mera är på väg dit?
Syn, intryck och kunskap ökar när man saktar ner ...
av gammal go otäck vana vilj jag gär träffa bekanta!
4 augusti är en lördagjobbar ju helg nu så man måste avstå dessa helgjippon.
Då var årets mässa i Askersund avklarad. Stog på bron öch spanande efter Pesare. Ingen syntes. Blev en del inköp. Det mesta jag köper är sånt som bilden visar. Inga direkta fynd ekonomiskt. Prisnivån är ganska hög. Lisa Larsson fanns överallt. Blev som sagt en del köp. Bilden får tala för sig själv. Eventuella frågor besvaras naturligtvis.
Vill nog hellre kalla det nåldyna/syklamp. För att tyngden skall bli tillräcklig så är det ilagt bly där lådan sitter. Lådans botten är gjord så att den passar blyklumpen.
Det avlånga etuiet, är det för pennor? ser gärna en närbild.
Själv blev jag hemma från Askersund, det vackra vädret avgjorde 1-0 till altanbygget som avancerat betydligt. Bilder under Lungan: Kvinnors Handarbete.
Bägaren, är den i silver? Nyfiken på det lilla "fisk"fatet, varför inköptes den? Verkar inte vara i stil med resten........
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)