Warning: Trying to access array offset on value of type null in phar://.../vb/vb.phar/bbcode/url.php on line 2 Pin VCV IF - precis en sån (PES) - antik- & samlarforum

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Pin VCV IF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Pin VCV IF

    Ännu en pin framrotad. Vad står det? VCV IF? C IF? Det borde vara en idrottsförening. Eller?Click image for larger version

Name:	Z85Xxej1SS2UjFoSg2Z1%g.jpg
Views:	1
Size:	40,7 KB
ID:	699838

  • #2
    Flyg även denna:

    Centrala Verkstäderna Västerås IF (bildad 1943, upphörde 1954), finns under Flygvapnet, scrolla en bit ner på sidan, där finns bild:
    Silverstämplad Silverstämplad Fallskärmsjägarna NG GÖTEBORG UDDEVALLA LUFTSKYDD ILIS 1931Internationella Luftfartsutställningen i Stockholm ILIS 1936Internationella Luftfartsutställningen i Stockholm VFK = Västerås Flyg Klubb FOKKER D21 de Havilland Vampire / SAAB 21 J8 GLOSTER GLADIATOR Flygets Dag i Bromma 1938 FÖR FLYGVAPNET STOCKHOLMS FLYGVAPENFÖRENING VÄRNPLIKTIGA FLYGFÖRARES FÖRENING FLYGFÖRARMÄRKE M/36 UFK 26/6 1940 HFK = H… Flygklubb FFA … Fortsätt läsa Flygvapnet

    Comment


    • #3
      Men... vilken kunskap. Tack! Där slog jag två flugor på en smäll. När jag scrollade neråt dök det upp ännu en pin från min låda. Ett flygplan helt utan text.

      Comment

      Working...
      X