Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Glasbricka

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Fråga: Glasbricka

    Skulle bli väldigt glad om någon kände igen denna och kunde berätta var den är gjord och gärna av vem.
    Click image for larger version

Name:	99E6AC8D-2034-4C02-B769-88AC6F0757EB.jpg
Views:	1
Size:	103,1 KB
ID:	699589

  • #2
    Ursprungligen postat av Cathrine Visa inlägg
    Skulle bli väldigt glad om någon kände igen denna och kunde berätta var den är gjord och gärna av vem.
    [ATTACH]185494[/ATTACH]
    Lindshammar tror jag men gjordes kanske på andra bruk med.
    Med vänlig hälsning,
    Jonas

    Comment


    • #3
      Denna i glas påminnde mig om en japansk spegel som jag glömde bort att studera närmare för ett tag sedan, den var säkert för ny men ändå.

      Comment


      • #4
        Ursprungligen postat av Rockwell Visa inlägg
        Denna i glas påminnde mig om en japansk spegel som jag glömde bort att studera närmare för ett tag sedan, den var säkert för ny men ändå.
        Nämen Rockwell, du dyker ju upp överallt! Hoppas inte spegeln var dyr. Själv undviker jag speglar.

        Comment


        • #5
          Ursprungligen postat av Cenedese Visa inlägg
          Lindshammar tror jag men gjordes kanske på andra bruk med.
          Med vänlig hälsning,
          Jonas
          Tack för svaret! Har googlat Lindshammar, men den ser lite annorlunda ut. Mysteriet kvarstår!

          Hälsningar Cathrine

          Comment


          • #6
            Cat... i det fallet slulle jag rekomendera kinesiska speglar med hög ålder eftersom man inte kan se trynet i dom hur man än anstränger sig.
            Där kom jag på att en sådan spegel har jag, du öppmar min sinnen hehe!!! Det är tur att du finns eftersom du "som sagt öppnar min sinnen"
            FBQ han sluter dom, det var ett skämt som heter duga.

            Comment


            • #7
              Ursprungligen postat av Rockwell Visa inlägg
              Cat... i det fallet slulle jag rekomendera kinesiska speglar med hög ålder eftersom man inte kan se trynet i dom hur man än anstränger sig.
              Där kom jag på att en sådan spegel har jag, du öppmar min sinnen hehe!!! Det är tur att du finns eftersom du "som sagt öppnar min sinnen"
              FBQ han sluter dom, det var ett skämt som heter duga.
              En sån spegel tycker jag verkar helt OK.

              Comment


              • #8
                Mantorp glasbruk!

                Comment

                Working...
                X