Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Kina eller japsen.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Ursprungligen postat av e_v_a Visa inlägg
    Nu ska vi inte underskatta Rockwell, han gör så gott han kan, trots en och annan felbedömning. Jag vidhåller att han har mycket att tillföra det här forumet. Han har en ortodox/bigott inställning till de självutnämnda experterna som härjar här, vilket känns spännande och nydanade.
    Jag ikke förstå...............?
    ...renlärig/skenhelig, vadå?

    Comment


    • #32
      Det säger sig själv att man är både sämst och bäst det är bara en fråga om vad det gäller. Gäller det vattnets betydelse för sjöfarten så är nog den som bor närma vatten och havet bäst på det området.
      För min del har jag inte fördjupat mig i något och det är jag nöjd med, sen att vissa inte är det kan man väl inte hjälpa.

      På tal om soptunna så menade jag att du får ta hand om allt som inte har så hög prio här, det är väl en riktig iaktagelse eller.
      Och nu kommer detta med prio att omdirigeras till att inte finnas men det får jag ta. Man kan alltid missuppfatta saker och ting och det har väl jag gjort? Luktar det illa då man är bäst på att vara sämst?

      Comment


      • #33
        Bäst eller sämst går på ett ut så länge man har
        en grandios personlighet som Du Rockwell. Då kan
        Du replikera, "han som sa det-han va det" precis
        som vår vän Putin, men det bjuder ja så gärna på.

        Comment


        • #34
          Undrar vad som kan vara mest eftersträvansvärt? Att vara sämst på att var bäst eller vara bäst på att var sämst? Någon skillnad måste det väl vara,
          Egentligen rätt stor skillnad verkar det som bara lite svår att föklara i denna sena timma för min del.

          I det första fallet verkar det som man anstränger sig. Och i andra fallet så behöver man nog inte anstränga sig så mycket.

          Lite musk till det filosofiska:
          How Long Blues by Ottilie Patterson with Chris Barber's Jazz Band




          Last edited by Rockwell; 2021-04-01, 01:31.

          Comment

          Working...
          X