Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Tekopp säljer för över tio papp!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Tekopp säljer för över tio papp!

    Galenskapen tycks nå nya höjder! Jättefin, förstås...men va fasen! https://www.tradera.com/item/453642833

  • #2
    Det måste vara någon som berättar för En att den är jättefin. Och det folket som berättar står snart bakom varje krök så det är bara att lyssna och ta åt sig.
    Tycket det verka som om Berättarna undanhåller rätt mycket som dom vill komma över själv. Och där ingår nog inte en sådan kopp än om gudfade hade gjort den själv.

    Comment


    • #3
      Hahaha

      Rockwell, du talar i gåtor? Eller i tungor? Vad menar du?

      Comment


      • #4
        Det finns folk som styr efterfrågan och då styr dom så inte allt blir för bra utan ju mer skit folket får ögonen på ju mer kan vissa köpa antikt billigt.
        Knutsson som i kön såg på en stridsyxa och inte tusan dök den upp för värdering, ett typiskt exempel.
        Det har gynnat mig också så jag skall inte gnälla, tvärt om får väl tacka.
        Stridsyxor är ingenting för vanligt folk dom skall hålla sig till the och kaffekoppar.
        För att inte tala om ryamattor, vad gulligt!!! Men det har väl lagt sig eftersom ingen nappade. Nä det skall vara märta mås det är den enda här i världen som har kunnat göra mattor. Jag säger bara flossa mig hit och flossa mig dit. Ok hade man fått en Märta för någon hundring så hade det gått ann jag är inte på det viset.

        Comment


        • #5
          Håller med, ta Axel-Einar Hjorths "skolslöjdsalster"
          eller Muslingestolen, det är som den gamla devisen:
          "allting går att sälja med mördande reklam-kom och
          köp konserverad gröt". Men till vilket pris ?????????

          Comment


          • #6
            Eb sådan härad förmodligen fejkad graj kommer säkert att resultera i att många koppar kommer att säljas lite dyrare än normalt. För min del hade jag inte köpt den vad den hade kostat. Sådant får andra hålla på med. Egentligen köper jag bara sådant som folk inte vill ha haha! Såsom i nuläget mattor, mattor är toppen efterom dom är så gulliga.

            Comment

            Working...
            X