Sidan 6 av 6 FörstaFörsta ... 3 4 5 6
Resultat 51 till 60 av 60

Ämne: En rolig grej.

Seniormedlem Kim von Platens avatar
    Reg.datum
    okt 2009
    Citat Ursprungligen postat av prylsnubben Visa inlägg
    ...skulle uppskatta om någon träder fram.
    I det fördolda verkar bara papperstigrar och
    troll!
    Kom igen nu, jag tar gärna fighten.........

Är det i pm till varann Ni sätter epitet på
    andra medlemmar, i så fall är det riktigt läskigt.

PS Den som tycker att detta är ok kanske borde
    fundera på att byta forum till ett där det finns
    fler gelikar= (likes).
    HALLÅ SNUBBEN.
    Lugna ner dig. Det är väl bättre att vara vänner än fiender. Vi lite överseende.
    So long'Kimmen

Känner ingen här, men sticker ut hakan ändå.
    Rockwell: Du verkar kunna en del om antikviteter, du har humor och är rätt färgstark, men du har inte visat vanlig hyfs när du kallat andra för påsar med nötter och annat. Det är totalt motsägelsefullt att fortsätta göra inlägg på ett forum man vill bli avstängd ifrån. Du är fri att sluta läsa och skriva här när du vill. Det behövs ingen avstängning!

Prylsnubben: Du behöver ingen som för din talan, men jag vill att du ska veta att jag har en enbart positiv bild av dig. Har sett hur du flera gånger på ett mycket sympatiskt sätt ingripit för att kväva missförstånd och kommande bråk i sin linda.

Kan vi avstå helt från personangrepp här? Om det känns tvingande kan man skicka ett privat meddelande med konstruktiv kritik. Diplomater lär kunna be någon dra åt helvete på ett sätt som får hen att se fram emot resan. Angrepp leder till motangrepp. Den urgamla regeln att behandla andra som man själv vill bli behandlad funkar fortfarande utmärkt.

Mitt poblem bestå i att jag inte kan låta bli att skriva så länge jag är med här. Jag kan fixa det själv så jag inte kan skriva här men nu är det intressant hur länge ledningen håller på att inte böhöra mig. En svår nöt att knäcka för ledningen tydligen och då är frågan hur svår? Är det inte spännande??

Och C är glad åt att du vet hur foket skall uppföra sig bara det att du verkar ha glömt en del.? Nu får du inte glömma för mycket för då blir jag besviken och det vill du väl inte att denna besvikelse skall drabba mig "Gullet".

Prylsnubben har en god ersättning från höger ort för att hoppa runt här tror jag, och varför skulle han inte ha det. Han har säkert mer än en skärva av någon gammal blomkruka som ersättning och om du C fortsätter i samma stil så kan säkert du också ...
    kanske en hel. Det är bara att kvala in, dock inte med att lyfta för mycket på kjolfållen för han är för närsynt.
    Senast redigerat av Rockwell den 2021-03-12 klockan 20:11.

Reg.datum
    okt 2009
    Citat Ursprungligen postat av Cathrine Visa inlägg
    Känner ingen här, men sticker ut hakan ändå.
    Rockwell: Du verkar kunna en del om antikviteter, du har humor och är rätt färgstark, men du har inte visat vanlig hyfs när du kallat andra för påsar med nötter och annat. Det är totalt motsägelsefullt att fortsätta göra inlägg på ett forum man vill bli avstängd ifrån. Du är fri att sluta läsa och skriva här när du vill. Det behövs ingen avstängning!

Prylsnubben: Du behöver ingen som för din talan, men jag vill att du ska veta att jag har en enbart positiv bild av dig. Har sett hur du flera gånger på ett mycket sympatiskt sätt ingripit för att kväva missförstånd och kommande bråk i sin linda.

Kan vi avstå helt från personangrepp här? Om det känns tvingande kan man skicka ett privat meddelande med konstruktiv kritik. Diplomater lär kunna be någon dra åt helvete på ett sätt som får hen att se fram emot resan. Angrepp leder till motangrepp. Den urgamla regeln att behandla andra som man själv vill bli behandlad funkar fortfarande utmärkt.
    Gillas...

Reg.datum
    okt 2009
    Citat Ursprungligen postat av Rockwell Visa inlägg
    Mitt poblem bestå i att jag inte kan låta bli att skriva så länge jag är med här. Jag kan fixa det själv så jag inte kan skriva här men nu är det intressant hur länge ledningen håller på att inte böhöra mig. En svår nöt att knäcka för ledningen tydligen och då är frågan hur svår? Är det inte spännande??

Och C är glad åt att du vet hur foket skall uppföra sig bara det att du verkar ha glömt en del.? Nu får du inte glömma för mycket för då blir jag besviken och det vill du väl inte att denna besvikelse skall drabba mig "Gullet".

Prylsnubben har en god ersättning från höger ort för att hoppa runt här tror jag, och varför skulle han inte ha det. Han har säkert mer än en skärva av någon gammal blomkruka som ersättning och om du C fortsätter i samma stil så kan säkert du också ...
    kanske en hel. Det är bara att kvala in, dock inte med att lyfta för mycket på kjolfållen för han är för närsynt.
    Ogollas

Tycker du ersättning är för låg, jag kan förstå detta men det vara bara ett exempel. i nuläget då det bollas med miljoner både hit och dig så kan man inte veta.

Reg.datum
    okt 2009

Ogillas

Reg.datum
    okt 2009
    Tycker du ersättning är för låg, jag kan förstå detta men det vara bara ett exempel. i nuläget då det bollas med miljoner både hit och dig så kan man inte veta.
    Ogillas

Seniormedlem prylsnubbens avatar
    Reg.datum
    mar 2009
    Rockwell, har Du fa,fa,fa,fa,fa,fa,fa fastnat eller,
    ha,ha,ha,ha,ha,ha,ha, har Du hakat upp Dig?
    Sätt in pengarna på mitt konto, signed yours truly
    ROCKYFELLER (världens första dollarmiljardär),
    alias prylsnubben.

Inga problem bara pes belönar mig rikligt. Vi ligger nu i skarpa förhandlingar och spännande är det fast jag har blivit varnad eftersom deras utbud mest är anpassat tiill damer med ludna ben ( på pudlar) och dom vill betala mig med deras utbud.

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •