Sidan 5 av 6 FörstaFörsta ... 2 3 4 5 6 SistaSista
Resultat 41 till 50 av 60

Ämne: En rolig grej.

Seniormedlem FBQs avatar
    Reg.datum
    nov 2006
    Men nu tillbaka till tidigare ämnet. Rockwell tillhör otvetydigt trollfamlljen. Jag tror inte han är sjuk, om vi inte klassar stora delar av nätets subkulturer som sjuka i sig. Hans mål är att så konflikter, får han någon att bli arg på hans inlägg blir han glad, lyckas han få oss att bråka är han överlycklig. Finalmålsättningen är att få bli blockerad. Får han inte igång något tröttnar han nog smart.

Jag tror det är väldigt planlagt att prisa jonas och såga eva för att få igång en konflikt.

Jag är också ganska övertygad om att han är identisk den användare som varit aktiv här tidigare under flera namn innan han blev blockerad, innan dess hänge han på Antikprat. Inläggen är alldeles för lika för att det skall vara en tillfällighet. Tänker det kan vara bra att veta även fär övriga här som inte känner igen honom.
    Senast redigerat av FBQ den 2021-03-12 klockan 10:23.

Det kostar mycket tänkande , se som nu vad finns det för bra med att det första jag behöver är att gå inte här. Det vill jag slippa.
    Mycket enkelt! Det är som många det förste dom tänker på när dom vaknat är sprit. Jag vill varken tänka på sprit eller detta forumet.

Jag offtar Jonas för att slippa tänka för mycket på detta forum!!!!!!! Eftersom utan forum är det betydligt lugnare.

Nu är frågan när överheten kommer loss och stänger av mig.

Och så har vi ewa varför skulle jag blanda mig med sådant folk, om så tror ni tydligen jag är helt dum i huvudet!!!
    Det är jag kanske också men där gå gränsen!
    Senast redigerat av Rockwell den 2021-03-12 klockan 11:33.

Seniormedlem Kim von Platens avatar
    Reg.datum
    okt 2009
    Citat Ursprungligen postat av Rockwell Visa inlägg
    Det kostar mycket tänkande , se som nu vad finns det för bra med att det första jag behöver är att gå inte här. Det vill jag slippa.
    Mycket enkelt! Det är som många det förste dom tänker på när dom vaknat är sprit. Jag vill varken tänka på sprit eller detta forumet.

Jag offtar Jonas för att slippa tänka för mycket på detta forum!!!!!!! Eftersom utan forum är det betydligt lugnare.
    Hallå Rockwell,
    Ursäkta att jag lägger näsan i blöt. Känner dig inte, har bara läst den här minst sagt oroliga tråden. Jo, om du vill lämna forumet är enklaste vägen att inte knappa in, eller hur? Så vitt jag vet är det bara i det militära man begär avsked.

So long...

Seniormedlem prylsnubbens avatar
    Reg.datum
    mar 2009
    Kimmen, Ditt tidigare inlägg får mig att klädsamt rodna, samtidigt
    känner jag mig stolt och glad, tack!
    Ditt senaste inlägg får mig att reflektera över om vi inte kan be-
    fordra Rockwool innan han sparkar ut sig själv, han går alltså i frid
    med majors avsked.

Till e_v_a: Du behöver inte alls bekymra Dig över mitt liv, det gör
    jag så bra själv, tack!

Det har jag gjort och dom vaknar inte.
    Precis som FBQ vore det inte på sin plats att uttrycka sin undran om detta med att käftlåsat inte är ditsatt från början, nä nu skall vi inte bekräfta detta för det var något jag kom med. Jag säger bara duktiga FBQ!!!! Folk är lite sådär, dom vill vara bäst i alla läga vilket man har svårt för.
    FBQ som verkar så duktig kunde kommit med detta från början varför vaknade han inte dååååå?
    Senast redigerat av Rockwell den 2021-03-12 klockan 12:00.

Reg.datum
    mar 2009

Osökt.....

....kommer jag att tänka på en oliiiiidligt
    bra låt i samband med denna "never ending"
    tråd.

http://www.google.se/search?hl=sv&so...-z3AhiR-&gbv=1

Ett annat kväde som slår mig när jag tänker på
    PES förr och nu i lite nostalgiska termer är att det
    numera allt som oftast förekommer det som "Moltas"
    Eriksson kallade "homeopatisk förtunning" i inläggen.
    Senast redigerat av prylsnubben den 2021-03-12 klockan 12:26.

Reg.datum
    okt 2009
    Citat Ursprungligen postat av prylsnubben Visa inlägg
    ....kommer jag att tänka på en oliiiiidligt
    bra låt i samband med denna "never ending"
    tråd.

http://www.google.se/search?hl=sv&so...-z3AhiR-&gbv=1

Ett annat kväde som slår mig när jag tänker på
    PES förr och nu i lite nostalgiska termer är att det
    numera allt som oftast förekommer det som "Moltas"
    Eriksson kallade "homeopatisk förtunning" i inläggen.
    Citat Ursprungligen postat av prylsnubben Visa inlägg
    Kimmen, Ditt tidigare inlägg får mig att klädsamt rodna, samtidigt
    känner jag mig stolt och glad, tack!
    Ditt senaste inlägg får mig att reflektera över om vi inte kan be-
    fordra Rockwool innan han sparkar ut sig själv, han går alltså i frid
    med majors avsked.

Till e_v_a: Du behöver inte alls bekymra Dig över mitt liv, det gör
    jag så bra själv, tack!
    Var glad Snubben, rodna inte för du är ju redan ganska röd. Jag blå, eller ute det blä. Vi har haft våra duster under många år på var sin sida Skrubron. Det var uppfriskande och kul. Vi enades alltid som vänner. Det ska vara högt i tak, det ska det jag ville säga.
    Namn:  images-2.jpg
Visningar: 45
Storlek:  5,9 KB
    So long'
    Kimmen

Citat Ursprungligen postat av Kim von Platen Visa inlägg
    Hallå,
    Tittar in i mitt gamla fosterland Pesanien ibland men känner inte riktigt igen mig. Utom synhåll är många av de gamla profilerna som gav forumet liv och lust. Bortblåst är känslan att tillhöra familjen. Sparsamt med med uppfriskande humor, små vänliga pikar och välmenta skämt.

Att som e_v_a uppmana Snubben att skaffa sig ett liv vid sidan av PES är bara ett exempel på den nya kulturen.

Snubben är Gubben i Lådan, kvick, kunnig, allmänbildad, energisk och engagerande. Har fantasi och kreativ åldra.
    Dyker upp lite här och där. Kan hålla låda. Vågar påstå att han är Pesaniens motor med sina 10 815 framträdanden.

Är det här klubben för ”Gubbars inbördes beundran”? I och för sig ett välkänt och vida spritt fenomen. Tror du inte att Prylsnubben kan utkämpa sina egna krig? Den ”uppblåste PES-giganten”, som han brukar kallas, ett epitet som förpliktigar.
    Senast redigerat av e_v_a den 2021-03-12 klockan 17:32.

Reg.datum
    okt 2009
    Citat Ursprungligen postat av e_v_a Visa inlägg
    Är det här klubben för ”Gubbars inbördes beundran”? I och för sig ett välkänt och vida spritt fenomen. Tror du inte att Prylsnubben kan utkämpa sina egna krig? Den ”uppblåste PES-giganten”, som han brukar kallas, ett epitet att leva upp till.
    Hmm E_V_A, Är det mig du anklagar i klubben för inbördes beundran? Den har inte så mycket med gubbar att göra. Inte krig eller fred. Däremot vänskap och beundran.

Har ingenting emot tjejer, tvärtom. Valde att citera ditt inlägg då det låg närmast till hands som exempel på en ny kultur i Pesanien, fiendskap. Bland uppblåsta vänner känner jag bara en vid namn: Uppblåsbara Barbara.

Låt oss Gubbar och Motvals kärlingar, unga och gamla, röda, gröna och blå se till klimatet blir trevligare. Då trivs bättre, eller hur?

So long, vågar inte hälsa puss, men tänker den...
    Kim

Reg.datum
    mar 2009

Den uppblåste....

...skulle uppskatta om någon träder fram.
    I det fördolda verkar bara papperstigrar och
    troll!
    Kom igen nu, jag tar gärna fighten.........

Är det i pm till varann Ni sätter epitet på
    andra medlemmar, i så fall är det riktigt läskigt.

PS Den som tycker att detta är ok kanske borde
    fundera på att byta forum till ett där det finns
    fler gelikar= (likes).
    Senast redigerat av prylsnubben den 2021-03-12 klockan 18:32.

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •