Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 1 2
Resultat 11 till 15 av 15

Ämne: Något att bita i från Kinnnna?

Det är inte lätt att leka kines för mig eftersom jag tolkade bara en ringa del av ett tecken som Ett tecken.
    Får tacka för att mina villfarelser har blivit lite mindre.

Får fortsätta min jakt på delar av tecken på datorn än om det känns lite tröttsamt men ge sig skall man ju inte. Har myran på datorn i eldskrift för min inre syn.

Kämpa kämpa nu har jag fått fram en bild av signatur dock är den fotograferad från datorskämen så den kan nog inte läsas. Men jag får se det som en bragd att jag har fått fram den och götta mig åt det. Vet att jag har mycket bättre med var???
    Ordning och reda är inget jag står för.
    Bifogade bilder Bifogade bilder  

Seniormedlem jonasguns avatar
    Reg.datum
    jan 2018
    Citat Ursprungligen postat av Rockwell Visa inlägg
    Kämpa kämpa nu har jag fått fram en bild av signatur dock är den fotograferad från datorskämen så den kan nog inte läsas. Men jag får se det som en bragd att jag har fått fram den och götta mig åt det. Vet att jag har mycket bättre med var???
    Ordning och reda är inget jag står för.
    Ja, det där är troligen också (en väldigt utsliten) Qianlong-märkning av halvmodernt snitt. Andra tecknet går inte att läsa, men de tre övriga tecknen stämmer bra.

Tack för det! Menar du med utsliten att den är satt på en oändlig massa föremål eller? Den är fint gjord när man ser den på riktig bild vilket jag inte har för tillfället. Det få gå med nya ting från Kina också eftersom man inte får vara fattig och högfärdig!!! Köper bara nytt hehe!

Rockwell
    Rockwell är inte uppkopplad
    Medlem

Reg.datum
    feb 2021

Liten tavla från???

Tror det är en kines men att vara säker är såååå svårt.

Bifogade bilder

Denna tavlan är en guldklimp för mig och ett utlåtande från dig kan inte skada!!!! Eller har jag fel när det gäller guldklimp? Jäg älskar att ha fel för det är så sällan men man vet aldrig?

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •