Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Parti med konstglas

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Fråga: Parti med konstglas

    Hej !
    Har precis blivit medlem här och jag trivs redan 🙏
    Dock har jag ett trevligt bekymmer 😆 har just köpt ett stort parti med konstglas och keramik det är helt underbart vackra saker mycket gamla och lite nytt ..har i partiet hittat mer ett hundra tal brevpressar både signerade och ej, det finns en hel del figurer och fiskar och fåglar o andra djur
    Det mesta är svenskt men finns inslag av nordiskt och italienskt såsom murano ....vill ju inte sälja allt till en o samma då jag har några ivriga intresserade butiksägare här i gbg även aktionsverk ..att posta allt här skulle vara helt omöjligt ..därför vill jag ha lite råd av er kunniga 🙏

  • #2
    Hej!
    Det som säkerligen skulle vara mest lönande både för dig och de som vill köpa, vore nog om du lyckades gruppera och sälja så mycket som möjligt efter tillverkare. Många som samlar inriktar sig ju på endast ett fåtal olika tillverkare/glasbruk, och är ointresserade av annat som medföljer.
    Vill du ha någon hjälp med att identifiera en del av föremålen här så får du lägga upp bilder. Du kan ju alltid börja med några översiktsbilder?

    Comment

    Working...
    X