Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ett fint gallerfat signerat samt Italy mm, svårt att tyda signaturen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Ett fint gallerfat signerat samt Italy mm, svårt att tyda signaturen

    Click image for larger version

Name:	image.jpeg
Views:	1
Size:	46,2 KB
ID:	692643
    Hej! Jag har ett jättefint fat som är signerat samt det står Italy. Svårt att tyda signaturen... är det någon av er kunniga som kan hjälpa mig med det? Jag är jättetacksam för det! Tack på förhand!
    Click image for larger version

Name:	image.jpg
Views:	1
Size:	120,5 KB
ID:	692642

  • #2
    Gratis konsultation?

    Hallå Glada Katten,
    Jo, den där hittade jag på Tradera, din. Frågan har varit på tapeten tidigare, ska medlemmarna i PES hjälpa varandra med säljande information eller bojkotta. Jag gav uttryck för att vi väl kan hjälpas åt om frågeställaren är uppriktig och talar om avsikten med frågan så får var och en själv avgöra om man vill vara med eller inte. Utan handlarnas många bidrag skulle PES förlora mycket av sin dragningskraft som bildande forum.

    Gallerskålen är trevlig och sannolikt gjord för export. Sent 1900.tal. Den mest välkända tillverkaren är:
    Bifogade filer

    Comment


    • #3
      Ursprungligen postat av Kim von Platen Visa inlägg
      Hallå Glada Katten,
      Jo, den där hittade jag på Tradera, din. Frågan har varit på tapeten tidigare, ska medlemmarna i PES hjälpa varandra med säljande information eller bojkotta. Jag gav uttryck för att vi väl kan hjälpas åt om frågeställaren är uppriktig och talar om avsikten med frågan så får var och en själv avgöra om man vill vara med eller inte. Utan handlarnas många bidrag skulle PES förlora mycket av sin dragningskraft som bildande forum.

      Gallerskålen är trevlig och sannolikt gjord för export. Sent 1900.tal. Den mest välkända tillverkaren är:
      Hej Kim von Platen! Tack för ditt snabba svar! Ja skålen på Tradera är min. Visste inte om det fanns några regler just kring grejer som är till salu... nästa gång ska jag nämna att grejen finns på Tradera. Tack för ditt svar!

      Comment

      Working...
      X