Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Pläterfabrikörer i Stockholm 1825-1840

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Prylsnubben,

    Tack för förtydligandet, sammanträffandet med årtalen gick mig helt förbi! Jag var på vippen att skriva och fråga vem och vad du syftade på, men du hann före.

    Comment


    • #17
      Prylsnubben, du behöver inte vara orolig eller be om ursäkt. Jag förstod faktiskt inte riktigt att det var mig det var riktat till då det var ett citat från Anna-Carin i inlägget.

      Jag har upptäckt att vissa program, som bildvisningen från riksarkivet, samma sak med programmet Djvu som behövs om man skall titta på lantmäteriets historiska kartor inte alls fungerar med Google Crome, jag måste byta till Internet Explorer om det skall fungera. Det går att lägga in en länk i Google Crome, men om man skall öppna den måste man göra det i Internet Explorer. Vet inte hur det ser ut med andra sökmotorer.

      Comment


      • #18
        FBQ,
        Tack för tipset! I grunden är nog problemet att min dator börjar bli ganska gammal. Vi är på gång att byta ut den, men om inte det hjälper ska jag testa att använda Internet Explorer (jag använder IE så sällan att jag glömmer bort att det finns...).

        Comment

        Working...
        X