Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Visa ert glas!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Här är en Hald skål i en modell som inte finns...


    Click image for larger version

Name:	IMG_1099.jpg
Views:	1
Size:	114,3 KB
ID:	568829Click image for larger version

Name:	IMG_1098.jpg
Views:	1
Size:	62,8 KB
ID:	568828Click image for larger version

Name:	IMG_1102.jpg
Views:	1
Size:	66,0 KB
ID:	568830

    Comment


    • #77
      Nu försökte Zeruel avsluta den här splittrade tråden på ett snyggt sätt, kan du inte ge dig då?

      Comment


      • #78
        Ursprungligen postat av e_v_a Visa inlägg
        Nu försökte Zeruel avsluta den här splittrade tråden på ett snyggt sätt, kan du inte ge dig då?
        Jojo, visst. Man får väl se det som att det var kul så länge det varade.
        Last edited by Ungfyndaren; 2018-07-16, 09:13.

        Comment


        • #79
          Blir lite berörd här, känslig som jag är..

          Kanske kan du ändra trådnamn och konceptet lite ist? Jag tycker nog man kan ha en tråd med "röriga skåp", etc, där ni hjälper varandra hitta intressanta föremål, poängtera och föra dialog kring.
          Det har ju förts intressanta och givande dialoger här iom just det och där fanns väl en god poäng iaf?
          Sedan kan man ju föra dialog om objektet i respektive tråd därefter ist kanske. På så sätt kanske man även lockar in fler personer till de trådarna.

          Med vänliga hälsningar
          Skogens

          Comment


          • #80
            Ursprungligen postat av Skogens Visa inlägg
            Blir lite berörd här, känslig som jag är..

            Kanske kan du ändra trådnamn och konceptet lite ist? Jag tycker nog man kan ha en tråd med "röriga skåp", etc, där ni hjälper varandra hitta intressanta föremål, poängtera och föra dialog kring.
            Det har ju förts intressanta och givande dialoger här iom just det och där fanns väl en god poäng iaf?
            Sedan kan man ju föra dialog om objektet i respektive tråd därefter ist kanske. På så sätt kanske man även lockar in fler personer till de trådarna.

            Med vänliga hälsningar
            Skogens
            Visst. Men för att tråden ska bli lite levande så krävs ju att folk lägger upp bilder på sitt glas. Har man en massa grejer och lägger upp det så kan en annan hitta något spännande, fråga om och bidra med svar (som Elis Bergh vasen tidigare.)
            Men, som sagt, det krävs mer inlägg om tråden ska leva.
            DU

            Comment


            • #81
              Ursprungligen postat av Ungfyndaren Visa inlägg
              Här är en Hald skål i en modell som inte finns...


              [ATTACH]171327[/ATTACH][ATTACH]171326[/ATTACH][ATTACH]171328[/ATTACH]
              Hallå, jag tror att jag har dokumentation på den där skålen hemma. Återkommer i afton.

              Comment


              • #82
                Ursprungligen postat av Glasmasken Visa inlägg
                Hallå, jag tror att jag har dokumentation på den där skålen hemma. Återkommer i afton.
                Ok, spännande!

                Comment

                Working...
                X