Citat Ursprungligen postat av FBQ Visa inlägg
Jag har nog noterat att det varit dåligt med aktivitet här sedan jag kom tillbaka, var lite fundersam var alla människor fanns då det ju egentligen inte finns något annat antikforum på nätet med aktivitet. Har förstått att det är FB-grupper som gäller nu, men det känns ju som de flesta där är ganska nischade, dessutom så är jag inte jätteaktiv på facebook så jag vet inte om jag skulle vilja gå med i fler forum där.

Undrar om inte fler nya tematrådar med specifika ämnen skulle vara något som skulle ge fart åt diskussionerna. Just nu är det väl bara FM-konstglastråden som lever, det är ju lite för nya saker för mig. Sedan är det

Nu har jag ju själv inte så mycket tid att lägga här, men har några ämnen som jag skulle vara intresserade av att dra igång. Tror dock att jag skulle vilja ha lite tid att förbereda mig och kunna fota saker och läsa utan att bli störd innan jag kan sätta igång.

Tävlingar är inte riktigt det jag är intresserad av här men visst, om den kommer igång så är det väl möjligt att jag ger det ett försök :-)
Nej nej... Alternativet med kahoot jag nämnde har inget med facebook att göra överhuvudtaget. Det kräver varken att du registrerar dig eller att du är medlem. Det enda du behöver göra är att gå in på sidan, skriva in en kod som alla deltagare får av den ansvarige personen, och sedan välja ett valfritt namn. Detta tar cirka 30 sekunder att göra.
Svårare än så är det inte!