Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Överfyllda skåp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Överfyllda skåp

    Som gammal samlare av diverse prylar. Kan jag visa jag hur det kan se ut hemma hos mig
    Bifogade filer

  • #2
    Click image for larger version

Name:	2014 127.jpg
Views:	1
Size:	118,6 KB
ID:	565272Click image for larger version

Name:	DSC_0435.jpg
Views:	1
Size:	102,1 KB
ID:	565271

    Comment


    • #3
      Hittade ett skåp till
      Bifogade filer

      Comment


      • #4
        Dåliga bilder, men nu har jag kommit till ett vägskäl där jag måste flytta och försöka bli av med så mycke jag kan, har försökt att ge bort så mycke jag kan, men det tar aldrigt slut. Spar allt 1700 1800-tal som passar i soldattorpet men var gör jag med tre kubik med textil som min kära har samlat, hemvävda linnelakan till 80-tals tyger. Ska försöka lämna in på auktion men har slängt mycket

        Comment


        • #5
          Hej,
          Vilken fin samling du har! Det du vill bli av med rekommenderar jag dig att försöka sälja på tradera, då finns det köpare från hela sverige och eventuellt utomlands som kan gå miste om det på auktion. Önskar dig stort lycka till!
          Mvh Nathalie

          Comment


          • #6
            Bengt,
            Jag känner med dig, det är inga lätta saker att ta tag i!

            Linnelakan med spets eller broderi ser ut att gå för dryga hundringen styck på Tradera, med reservation för att marknaden kanske blir mättad om det läggs ut mycket på en gång. Det som du inte lämnar in på auktion (eller säljer på Tradera), men som ändå är i bra skick, kanske någon välgörenhetsloppis vill ha? Säkrast är nog att fråga först om de är intresserade och om de kan ta emot allt du vill lämna eller en viss begränsad mängd. En gång hade Myrorna här plötsligt två stora höga gallerhäckar fulla med dukar, lakan, och tygstycken, och det gick åt så småningom även om det tog ett tag, men en del butiker kanske inte har möjlighet att ta emot så mycket på en gång. Det vore verkligen synd att behöva slänga gammalt linne! (Det är kanske tur att jag inte bor i närheten, annars skulle jag be att få gå igenom det du tänkte slänga...)

            Comment

            Working...
            X