Sidan 1 av 2 1 2 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 15

Ämne: Finns det någon administratör på PES?

Finns det någon administratör på PES?

...med anledning av att alla numera kan se privata meddelanden...

Hur kan man se andras privata meddelande?

Besöksmeddelande o Privata Meddelande är inte samma sak, vad jag vet så har alltid Besöksmeddelande gått att läsa.

Seniormedlem Kim von Platens avatar
    Reg.datum
    okt 2009

Hemligt besök....

Citat Ursprungligen postat av Maria Visa inlägg
    Besöksmeddelande o Privata Meddelande är inte samma sak, vad jag vet så har alltid Besöksmeddelande gått att läsa.
    Hallå Maria,
    Bra att belyser frågan, men vad fasen är besöksmeddelande?
    So long
    Kim

Hej Kim!

http://precisensan.com/antikforum/me...Kim-von-Platen under 20% rabatt i nätbutiken, finns det flikar att välja mellan, Kims aktivitet, Besöksmeddelande, Om mej, Vänner, Födelsedagar.

Om man klickar på nicket under "Vad är..." kommer man direkt in på profilen - vilket man inte gör om man gör samma sak i en tråd i forumet - då väljer man PM i drop down listan. Om man - i profilen - är minsta ouppmärksam eller inte är säker på PM funktionen är det naturligaste att välja fliken besökarmeddelanden i st f att titta i vänstermenyn. Med resultat att privata meddelanden kan bli väldigt publika....

Förstår inte meningen med dessa besökarmeddelanden... Om man vill kommunicera med andra medlemmar gör man väl det antingen via inlägg (öppna för alla) eller via PM (privata)?
    Senast redigerat av SollanA den 2015-11-30 klockan 09:56.

Var finns "Vad är..."?

Det finns tre flikar på forumets huvudmeny; "Vad är nytt" "Artiklar" och "Forum".

Seniormedlem Kim von Platens avatar
    Reg.datum
    okt 2009
    Hallå,
    Är blott och bart en okunnig användare, men någonting säger mig att Sollan är på rätt spår. Alla trådar och inlägg som kan göra PES klarare och tydligare gillas.
    Jo, det det där med besöksmeddelanden. Tror i min enfald att man blandat samman två olika affärsidéer i ett forum. Ett, en förhoppningsfullt effektiv kanal för butiksverksamheten, två en en öppen kanal för frågor och svar och gamla om prylar och en faktabank jag hoppas många vill minnas.
    Så mitt förslag är att skilja på ax och limpa. Låt besöksmeddelanden gå till butiken och PM till i forumet. Då undviker man missförstånd och att privata meddelanden når alla.... So long...

Besöksmeddelanden är typ en gästbok, hur kan man misstolka det som Privata Meddelande, har du klagomål på hur forumet är utformat, så får du ta det med ägarna direkt.

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •