Boken beräknas komma ut vid årsskiftet 2015/2016. 130 sidor text med 130 bilder av dokument och lergods m.m. Pris 200 kronor. Vid intresse skicka mig ett personligt mail med adressuppgifter. Boken säljes endast av mig.
Boken beräknas komma ut vid årsskiftet 2015/2016. 130 sidor text med 130 bilder av dokument och lergods m.m. Pris 200 kronor. Vid intresse skicka mig ett personligt mail med adressuppgifter. Boken säljes endast av mig.
Senast redigerat av Polsson den 2015-11-29 klockan 00:42.
p-son
Hallå P-son,
Kul. Det finns så få saker som är roligare och mer tidskrävande än att producera en bok i kategorin facklitteratur. Ett vågspel naturligtvis, därför kommer jag beställa i ex med dedikation och uppmanar alla i vårt forum att köra i mitt kölvatten.
Grattis och so long...
Kim
Senast redigerat av Polsson den 2015-11-29 klockan 20:16.
p-son
Hej
Vad trevligt och grattis till dej.
Ja, jag skulle gärna beställa 2 ex, en till mig och en till min bror i Skegrie...
(Med din signatur....?)
Hälsar
Staffan
Senast redigerat av Staffan Kvist den 2015-12-10 klockan 09:40.
Hej igen.
Hur gör jag när jag beställer?
En fråga: I dina samlingar, på bild 6, ser jag en smidesljusstake.
Men något(?) skiljer den från den jag visar i tråden:
http://precisensan.com/antikforum/sh...midesljusstake
Var finns din mailadress?
Undrar
Staffan
Enligt tryckeriet kan boken hämtas av mig på måndag. Jag kommer att skicka beställda böcker samma dag. Kostnaden bok+porto samt mitt konto på Nordea kommer att bifogas utskicket. Önskar God Jul och förhoppningsvis trevlig läsning.
Per-Åke/Pelle/Polsson
p-son
En trevlig och nyttig bok som jag har haft stor glädje av.
Nej, det är inget loppspel.
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)