Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Den dummeste overskrift man kan skrive

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Den dummeste overskrift man kan skrive

    Jeg vil gerne nominere denne "Någon som vet.. "

    Der er mange dumme intetsigende overskrifter, Hvor svært kan det være?

  • #2
    Jo tack, man är böjd att hålla med. Men rubriken blev inte svaret skyldig för det.

    Comment


    • #3
      Personligen tycker jag trådar av den här karaktären är totalt onödiga .
      Trodde inte någon på detta forum hade behov av att kritiskera andra medlemmar eller deras eventuella tillkortakommande på det här sättet.
      Trist!

      Comment


      • #4
        Dansken rapade

        Tror dansken rapade nått, hur svårt är det att skriva svenska på detta forum.om du vill jävlas, ring 0738991620, få se om du är lika stursk då. lilla nät mobbare där..men jag vet att du är feg sate..gillar att sitta och kritisera tryggt bakom skärmen..fege sate, pinsam är du. Skämms..men det har du formodlingen inge vett till..
        Last edited by Harrzon; 2015-11-11, 19:12.

        Comment


        • #5
          gab gab gab

          Comment


          • #6
            Hallå, förstår att det är tuppfäktningen inför EM-kvalmatchen som börjat.
            Harrzon försöker ZLATANERA hose med ett spektakulärt blågult inlägg.

            Comment


            • #7
              Nu får ni väl ändå ge er!
              Tråden är anmäld till granskning!

              Comment


              • #8
                Grnskning...?

                Ursprungligen postat av dreg Visa inlägg
                Nu får ni väl ändå ge er!
                Tråden är anmäld till granskning!
                Hallå... vet inte vad det heter på danska,
                Så mycket vet jag att sport är roligt, ätligt, uppfostrande och hälsovänligt (kanske inte i Ryssland). Men idrottens svans?
                Fans? Huliganer?
                Kom ihåg, vi lever i ett fritt land där man får säga vad nan tycker, skriva vad man tänker... allt annat är censur, eller hur?
                So long...

                Comment


                • #9
                  Nå jeg skal måske skrive hvorfor den overskrift er tåbelig.

                  Der er tråde som interesserer mig - og der er tråde som er irrelevante. Der er for mange intetsigende tråde.
                  Jeg bruger siden på den måde, at jeg går ind under "Nye indlæg". Så læser jeg det som interesserer mig. Det kan være indenfor mange emner.
                  En intetsigende overskrift - betyder at jeg ikke kan huske hvad tråden omhandler. Og så kommer jeg for gud ved hvilken gang ind under et tåbeligt spørgsmål.
                  Det er umuligt at huske - for slet ikke at snakke om genfinde.

                  Jer med 50 eller 100 tråd indlæg. Prøv at se hvor mange indlæg jeg har lavet - og hvor længe jeg har bidraget med relevante overskrifter.

                  Og anmeld så det her indlæg til sapo igen - og igen og igen. Jeg ryster.
                  Og lær dansk, eller tysk, eller norsk - det åbne altfavnende og åh så gode Sverige er en del af en international verden.

                  Og uden at underdrive min egen betydning - jeg ved faktisk noget! (så mine indlæg er ikke irrelevante eller intetsigende!)

                  Comment


                  • #10
                    Jag är benägen att hålla med Hose i denna fråga - fast jag har väl dolda åsikter om många dåligt formulerade frågor. Jag belägger mig med självcensur vid dessa tillfällen. Även om jag kan ge ett bra svar på frågor som är formulerade så här:
                    "Jag har en lampa. Varifrån och värde??? Jag vill ha info snabbt - Någon???"
                    Svar från mig blir det inte.

                    Nu är inte detta en stor fråga på PES. Jag har klagat en gång vad jag minns - med omedelbara reaktioner från forumet. Som old school kommunikatör är det ibland lätt att hålla tyst och låta tangenterna vila.

                    Comment


                    • #11
                      Rubriken "Den dummeste overskrift man kan skriva" är säkert vald med
                      syfte att visa hur dåliga (dumma) rubriker kan se ut, ett medvetet val som
                      inte är till för att såra eller förolämpa utan enbart för att tydliggöra.
                      Tyvärr tar ju Harrzon detta som den grövsta förolämpning, men det är ju
                      hans tolkning. Harrzons inlägg däremot om "den rapande dansken" är ett
                      lågvattenmärke av sällan skådat slag på PES. Denna typ av inlägg måste
                      beivras.
                      Last edited by prylsnubben; 2015-11-12, 11:04.

                      Comment


                      • #12
                        Ursprungligen postat av HgF Visa inlägg
                        jag har väl dolda åsikter om många dåligt formulerade frågor. Jag belägger mig med självcensur vid dessa tillfällen.
                        Jag har klagat en gång vad jag minns - med omedelbara reaktioner från forumet. Som old school kommunikatör är det ibland lätt att hålla tyst och låta tangenterna vila.
                        Jeg er enig i at holde tangenterne - engang imellem. Jeg har i den seneste tid set en række intetsigende overskrifter. Jeg har haft lyst til at svare "Who cares" - men jeg har holdt mig tilbage.
                        Indimellem skal man bare ikke holde tilbage. Nogen gange skal man bekende hvad man står for.

                        Og overskriften på denne tråd - den var ganske rigtig ikke tilfældig.

                        Comment


                        • #13
                          SÄPO här - Jag brukar ha högt i tak………… men Harrzon inlägg går för långt, sådant vi inte läsa här!

                          Prylsnubben slår huvudet på spiken, precis min åsikt i det hela, kunde inte ha skrivet det bättre själv!!

                          ”Rubriken "Den dummeste overskrift man kan skriva" är säkert vald med
                          syfte att visa hur dåliga (dumma) rubriker kan se ut, ett medvetet val som
                          inte är till för att såra eller förolämpa utan enbart för att tydliggöra.
                          Tyvärr tar ju Harrzon detta som den grövsta förolämpning, men det är ju
                          hans tolkning. Harrzons inlägg däremot om "den rapande dansken" är ett
                          lågvattenmärke av sällan skådat slag på PES. Denna typ av inlägg måste
                          beivras.”

                          Vår gode vän Kaptenen har gjort ett väldigt bra inlägg om frågor på PES ”Kom igång- 5 punkter att tänka på när du skall ställa en fråga”

                          I’m a real mean bitch!

                          Comment


                          • #14
                            Ursprungligen postat av Harrzon Visa inlägg
                            Tror dansken rapade nått, hur svårt är det att skriva svenska på detta forum.om du vill jävlas, ring 0738991620, få se om du är lika stursk då. lilla nät mobbare där..men jag vet att du är feg sate..gillar att sitta och kritisera tryggt bakom skärmen..fege sate, pinsam är du. Skämms..men det har du formodlingen inge vett till..
                            Hallå H-zon,
                            Upprepar ditt inlägg till eftertanke. Vad är det egentligen för dumheter jag skrivit, kan du nu tänka. Tycker att du bör framföra en ursäkt till Hose som faktiskt är ett ankare här på PES. Om inte, kan du lämna skutan.

                            Hoses tanke är inte ny, har själv startat tråd i ämnet "Skriv tydliga rubriker". Men det är inte alltid så lätt om man som frågeställare inte vet vad man frågar om. Rubriken bör innehålla bra sökord som är lätta att komma ihåg och leta efter.

                            Ja Hose, bollen är rund. Liksom jordklotet. På lördag möts vi... so long
                            Kim

                            Comment

                            Working...
                            X