Sidan 4 av 4 FörstaFörsta 1 2 3 4
Resultat 31 till 32 av 32

Ämne: Öppet brev...

Citat Ursprungligen postat av Kim von Platen Visa inlägg
    Hallon,
    Precis vad önskar. 30-talsporsin från UE är spännande om det ingriper Gefle. Get started.
    Vill göra lite reklam för tråden "Stilleben" som just fångar upp senaste fynden och ofta bjuder på fint arrangerade bilder.
    So long...
    Kim
    Stillebentråden är rolig och intressant. Jag borde ta en loppispaus, men blir det något besök inom kort så lovar jag att återkomma dit.

Jag tar och startar en förslagstråd för tematrådar, så får vi se vart det landar

Seniormedlem Legions avatar
    Reg.datum
    jun 2007
    Snart har det gått ett år sen Kimmen startade denna tråd, jag konstaterar uppgivet att forumet om möjligt går ännu mer på sparlåga idag
    Några få håller fanan högt men de flesta verkar lämnat för gott, för andra mötesplatser kanske
    Den eviga dvalan är nog inte långt borta nu...men vad kan man göra?

Självkritiskt tittar jag bara in ibland numera, mest för att jag vet att det antagligen inte tillkommit nåt nytt sen sist. Antar att andra tänker likadant.
    Personligen kommer jag försöka lite mer, att svara eller kommentera där jag tror jag kan hjälpa.

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •