Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

63 cm hög, rymd 6,5 liter.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Tänkte jag skulle passa på att lägga en en bild av en annons för Lindgrens punsch ur Varia 1901 också.
    Bifogade filer

    Comment


    • #17
      Vad har en diskussion från augusti 2005, här att göra?

      Comment


      • #18
        Gamla trådar tas upp på nytt då ngn. har något nytt att tillföra.
        Ämnet är ju också just - äldre diskussioner.
        Gud gjorde några perfekta huvuden,
        resten satte han hår på.

        Comment


        • #19
          En eloge till FBQ som inte startar en ny tråd utan lägger in bild och information där ämnet tidigare berörts. Söker man i gamla trådar så är det så mycket lättare att hitta, om diskutionerna kring ett ämne finns samlat på ett ställe. (Där har du poängen med detta Putte)
          Kommer jag med lösningen eller är jag bara en del av problemet ?

          Comment


          • #20
            FBQ, ditt foto är intressant i och med att det förmedlar information vilket i förlängningen medför att vi samlare vet lite mer vad vi håller på med. Och att åldern på informationen är av äldre datum betyder inte att den är ointressant, det är väl snarare tvärt om i och med att man i princip inmundigar direkt ur källan.

            Blåbär lär ska vara nyttigt påstås det. Men äter man för mycket påverkas ens sociala förmåga till det sämre och då sitter man inmålad ensam i ett hörn och sprutar etter över att andra kan ha trevligt ihop.

            Ursäkta avvikelsen i ämnet, men ibland är det svårt att låta bli att peta på de datamissbrukare som glider över från andra forum när de har semesterstängt. "Sådant läder ska sådan smörja ha". Detta ska inte upprepas, jag ber om ursäkt för mitt pöbelaktiga infall i andras beteende.
            --I de blindas rike är den enögde kung.--

            Comment

            Working...
            X