Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fjäril FM glas Ronneby

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Fjäril FM glas Ronneby

    Den här fjärilen köpte jag i våras och har Googlat flera ggr under tiden men inte hittat någon likadan, är den här ovanlig?
    Bifogade filer
    Last edited by Maria; 2014-10-08, 13:02.
    I’m a real mean bitch!

  • #2
    Hej!
    Jag har bara samlat på Ronneby-föremål i ett år ungefär, så det säger ju inte så mycket att jag aldrig sett någon sådan fjäril tidigare. Kan inte heller minnas att jag sett någon i den stora Ronneby-tråden, men minnet är ju inte det bästa. Kanske kommer alegni och upplyser oss som vanligt? : )

    Comment


    • #3
      Hej Maria,

      Oj, den här tråden har jag uppenbarligen missat.

      Jag har hittat två FM-fjärilar i FM-tråden, inlägg 348 och 839/843. Jag har sett några stycken på eBay, och någon på Tradera...men det är inte många under årens lopp.
      Jag är extremt sällan ute på loppisar så jag vet inte riktigt vad som finns att hitta där men dessa fjärilar verkar i alla fall inte dyka upp ofta! Tillverkades kanske inte i så stora upplagor.

      Comment


      • #4
        Kanske inte världens bästa bild, men jag jätteglad för ytterligare en FM fjäril
        Bifogade filer
        I’m a real mean bitch!

        Comment


        • #5
          Jättefin!

          Jag visade en likadan grön-lila fjäril i FM-tråden för ett tag sedan, men någon blå-lila har jag inte sett förut.
          En sådan skulle jag gärna ha hemma hos mig också

          Comment

          Working...
          X