Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

"Trumpetben"???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • "Trumpetben"???

    Hej! Jo.. jag är ute efter ett gammalt sk. "trumpetben" i krom/stål till ett köksbord. Jag har letat mig blå ute på internet men har ej hittat något. Finns det någon som känner till var jag kan få tag på ett eller rent ut av råkar ha ett till salu. Jag bifogar en bild så att ni ser ungefär vad jag menar. Bordet på bilden är en nyproduktion och inte riktigt vad jag är ute efter.
    Tack på förhand! /Dan

  • #2
    Här har du en hel grupp till samma pris som IKEA tar för sin kopia av bordet:


    Om du vill bjuda på auktionen men endast är intresserad av bordet kan jag tänka mig en deal där vi delar på gruppen! Hör av dig!
    Last edited by Ballonggreven; 2007-04-08, 18:09.
    "Att veta när man vet något och att veta när man inte vet något, det är kunskap."
    Konfucius

    Comment


    • #3
      absolut.. men lägg du ett bud på gruppen och får du hem den så kan jag tänka mig ge ca. 600 kr för bordet

      Comment


      • #4
        Annars om det är någon annan som har något tips!?

        Comment


        • #5
          Ursprungligen postat av D.H Visa inlägg
          absolut.. men lägg du ett bud på gruppen och får du hem den så kan jag tänka mig ge ca. 600 kr för bordet
          Auktionen blev lite för dyr...
          "Att veta när man vet något och att veta när man inte vet något, det är kunskap."
          Konfucius

          Comment


          • #6
            D.H. du kan kontakta mig via PM. Tror jag har hittat vad du söker.
            "Att veta när man vet något och att veta när man inte vet något, det är kunskap."
            Konfucius

            Comment


            • #7
              tips på trumpetfot Venus

              http://www.blocket.se/vi/11576525.htm?ca=2_s'
              Här finns det ett ben men den saknar själva fästet som man skruvar fast i bordsskivan men det borde man kunna beställa direkt från johansons design. En skiva i 120 cm kostar ca 1800 på JD och 118 cm 685 på ikea.

              Comment

              Working...
              X