Warning: Trying to access array offset on value of type null in phar://.../vb/vb.phar/bbcode/url.php on line 2 Kalle anka/tarzan/fantomen 50-talet - precis en sån (PES) - antik- & samlarforum

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Kalle anka/tarzan/fantomen 50-talet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Kalle anka/tarzan/fantomen 50-talet

    Lite äldre serietidningar..ok skick..fick dom av min far, dessa hadde legat i stugan i åratal..tänkte dom skulle få ett bättre öde än att mögla bort i en kallvind..
    Bifogade filer
    Last edited by Harriboy; 2014-03-16, 02:04.

  • #2
    Kolla här om det finns ett värde
    Serietidningar 1907-1975 säljes och köpes begagnade - Antikvariat Seriesam AB i Linköping - Swedish Comic Books online

    Comment


    • #3
      Ursprungligen postat av Harriboy Visa inlägg
      Lite äldre serietidningar..ok skick..fick dom av min far, dessa hadde legat i stugan i åratal..tänkte dom skulle få ett bättre öde än att mögla bort i en kallvind..
      Upp och ner blev det visst..men de får gå..

      Comment


      • #4
        Så gott som allt går att sälja, om det är det du vill. Det gick alldeles nu några Fantomentidningar på Tradera, t ex fick man 460 kr för Fantomen nr 4 1950 i fint skick och 50 kr för Fantomen nr 4 1951 i bra skick.

        Comment


        • #5
          Tackar för svaret

          Ursprungligen postat av hugo2 Visa inlägg
          Så gott som allt går att sälja, om det är det du vill. Det gick alldeles nu några Fantomentidningar på Tradera, t ex fick man 460 kr för Fantomen nr 4 1950 i fint skick och 50 kr för Fantomen nr 4 1951 i bra skick.
          Det var inte dåligt betalt, då vet jag att dom är säljbara.

          Comment

          Working...
          X