Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

VINETA whiskyglas!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • VINETA whiskyglas!!!

    Jag vet att två medlemmar här på forumet är MYCKET intresserade av glas i Vineta-serien från Gullaskruf. Det har sagts mig att dessa glas ska finnas i två storlekar och är väldigt ovanliga.

    Undertecknad har idag hittat ett halvdussin i en fyndlåda på auktion. Perfekt skick med orifginaletiketter. Mycket snygga! Lådan är ännu inte i min ägo men jag har lagt ett bra bud. Återkommer med resultatet.
    "Att veta när man vet något och att veta när man inte vet något, det är kunskap."
    Konfucius

  • #2
    Ja, Ballo, Du vet väl vem som först nämnde dessa glas. Du är välkommen att leverera hit.
    knappast meningslöst.

    Comment


    • #3
      Stora fyndlådan är inhåvad! Mycket godsaker. Vinetaglasen är hemma, i perfekt skick med etiketter. 8 stycken inalles.
      Snart kommer bilder.
      "Att veta när man vet något och att veta när man inte vet något, det är kunskap."
      Konfucius

      Comment


      • #4
        Ursprungligen postat av Raoul Karlsson
        Ja, Ballo, Du vet väl vem som först nämnde dessa glas. Du är välkommen att leverera hit.
        Ballo, det är närmare till Lund än till mörkaste Småland...

        Comment


        • #5
          Här kommer bilden! Åhhhh! De är sååååå snygga!
          Bifogade filer
          "Att veta när man vet något och att veta när man inte vet något, det är kunskap."
          Konfucius

          Comment


          • #6
            Bud emottages via PM.
            "Att veta när man vet något och att veta när man inte vet något, det är kunskap."
            Konfucius

            Comment

            Working...
            X