Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 1 2
Resultat 11 till 17 av 17

Ämne: visning av bilder

rörd keramikvän Gideons avatar
    Reg.datum
    aug 2005
    Då hoppas jag att vi får mumsa på den i sommar.

Nej, tyvärr räcker inte bildlösa inlägg för att jag ska inspireras att logga in. Då är det enklare att bara strunta i alltihopa.
    Om jag ser en tekanna och någon frågar "vad är det här"? så kliar det i fingrarna om jag kan svaret. Om jag inte ser bilden så kliar det ingenstans.

Hör ni inget ifrån mig så vet ni att jag inte tittar här längre...

Jeg var inde fra en fremmed PC - husker ikke mit password. Ingen billeder, hvorfor dog?
    Sindsygt at skjule billeder for ikke indlockede. De billeder jeg har lagt ind er min ejendom - som jeg stiller til rådighed for alle.
    Måske PES har den holdning, at mine billeder tilhører andre. Det er muligt at jeg fraskrev mig rettigheden da jeg up-loadede - fint nok, men husk jeg bestemmer om jeg vil lægge billeder her.

Inställningarna nu ändrade så att även gäster och medlemmar som inte är inloggade kan se bilder.

Seniormedlem Lars Fs avatar
    Reg.datum
    aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av Bruce Visa inlägg
    Inställningarna nu ändrade så att även gäster och medlemmar som inte är inloggade kan se bilder.
    Tack Bruce, det var en efterlängtad åtgärd. Tror att forumet vinner på det.
    - - - - - - - - - -
    "För mycket av det goda är alldeles lagom."

Seniormedlem Kim von Platens avatar
    Reg.datum
    okt 2009
    Hallå,
    Instämmer med Lasse Kik och önskar Peter S en myggfri semester... so long...

Tack! Andra dagen på semestern möts man av ett bildfullt forum och en önskan om myggfri semester! Kan det bli bättre? Ska dock fara runt (även på loppisar) på semestern så jag lovar inte att häcka här jämt...

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •