Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ny samlarsajt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Ny samlarsajt

    Förra veckan lanserades Collra som är en ny sajt för samlare. Collra förenar samlare från hela världen på ett och samma ställe. På Collra får du kontakt med andra personer som delar ditt intresse och du kan här visa upp din samling, diskutera, köpa och sälja.

    Detta är platsen för oss samlare att träffas på! Gå in på Collra och registrera er! Just nu under lanseringsperioden är det dessutom gratisannonser så passa på att lägga ut era objekt på den nya samlarsajten!

  • #2
    Jag vill inte verka negativ (då detta inte är min naturliga läggning) men detta är bara ytterligare en auktions-sajt a la Tradera startad av Collectication AB i Stockholm.

    Om man hade menat allvar med att vara en samlar-sajt så hade man t ex släppt forumet fritt för visning. Nu vill man ju att folk ska registrera sig så att de kan bygga upp sin kunddatabas och har därför chansat på att ha forumet visningsbart bara för medlemmar, precis som Tradera. Detta är naturligtvis det första misstaget om man har ambitionen att bli stor samlar-sajt.

    Sen kan jag också ifrågasätta om det är okey att sådana här kommersiella sajter ska göra reklam för sig på det här forumet. Aliaset "Svensk" har gjort ett enda inlägg här på forumet, inlägget ovan. Är inte detta en företeelse här på forumet som ledningen bör stävja?
    Last edited by Jonny Mårtes; 2013-05-06, 07:07.

    Comment

    Working...
    X